Topicstarter is gewoon een rokende pot. Zegt verder niks over rokers in het algemeen.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:23 schreef starvin het volgende:
De discussie hier is zowiezo al fout. Jij rookt, dus jij bent een niet roker tot last. Dus met andere woorden degene die niks doet moet zich maar aanpassen aan de roker.
Lekkere mentaliteit en dat schetst ook weer prima het beeld dat rokende mensen asociaal zijn als het aankomt op het roken onderwerp.
"Ik rook dus iemand anders moet maar ergens anders gaan staan."![]()
Waar zie je me zeggen dat ik mensen in me huis laat roken. Niemand rookt in mijn huis.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat jij mensen in jouw huis laat roken terwijl je dit eigenlijk niet wilt.
Hear hear!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:28 schreef Armageddon het volgende:
Toch roelt die Tijn nog steeds de pan uit. Heerlijk.
Vieze gore asociale rokers in snackbars.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:49 schreef haagse_elfje het volgende:
kom op zeg, ja ik rook, lekker boeiend!
als je daar last van heb kom je niet naast me staan, zit ik ook niet mee....
dus niet zeiken....
Gelukkig mag je bijna nergens meer rokenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:49 schreef haagse_elfje het volgende:
kom op zeg, ja ik rook, lekker boeiend!
als je daar last van heb kom je niet naast me staan, zit ik ook niet mee....
dus niet zeiken....
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef StupidByNature het volgende:
Cultuurverandering, dikke pech voor de rokers. Dikke kans dat over 15 jaar roken standaard wordt geassocieerd met lagere klassen. Het is kiezen of delen. Makkelijk zat. Nicotine blijft een harddrug, en de gebruikers ervan zijn (steeds minder) sociaal geaccepteerde junks. Sad but true. Hetzelfde geldt voor alcohol overigens, als is de verslavingsgraad was minder direct en meer "sluipender".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |