Ja precies. Over wat valse noten ga ik echt niet moeilijk doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:52 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Inclusief het ren en vlieg werk van hem...![]()
Moet je eens de cd "what we did last summer" kopen of de DVD (al vind ik die registratie geen recht doen aan het concert, teveel in geknipt en gekunsteld met editting helaas), dan kan je horen hoe hij het ook kan. Een opname van zijn vorige tour, echt super!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef MaLo het volgende:
Waar wij zaten was het geluid prima. Ik heb Robbie wel een paar valse noten horen zingen, maar doen alle zangers dat niet als ze live optreden?
Probeer jij maar eens 2 uur lang loepzuiver te zingen, zonder een noot te missen.
jij was er ook zondag?? ik zat ook in 422 en dat was inderdaad een van de weinige vakken die continu stondquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:52 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Ik had dan waarschijnlijk geluk, het vak waar ik in zat stond bijna de gehele show alleen dat suffe stuk met die Johnathan Wilkes (oid) ging iedereen even zitten. Ik zat overigens in vak 422![]()
[..]
I
Ja zondag was ik er inderdaad. Rij 5 stoel nummer 198 & 199 hadden wij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jij was er ook zondag?? ik zat ook in 422 en dat was inderdaad een van de weinige vakken die continu stond![]()
Toen wij er die woensdag waren stond ons vak ook grotendeels. Althans alles voor mij en de rij achter mij (ik zat in vak 401, rij 14). Verder naar boven toe weet ik niet, daar heb ik niet opgeletquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:03 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Ja zondag was ik er inderdaad. Rij 5 stoel nummer 198 & 199 hadden wij.![]()
[afbeelding]
ow ja wij stonden een stukkie hoger (rij 18) maar was een leuk vak iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:03 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Ja zondag was ik er inderdaad. Rij 5 stoel nummer 198 & 199 hadden wij.![]()
Ja hoor wij zaten ook in vak 420 maar dan wel op de zaterdag...rij 5 prima uitzicht ...zie foto's op mijn websitequote:Op woensdag 28 juni 2006 10:10 schreef Stienn het volgende:
Zat er nu niemand in vak 420? Dit vak stond ook de heletijd volgens mij!
Setlist zelfde als Brussel: (jammer dat ie No Rgerets niet speelde)
Radio
Rock dj
Tripping
Monsoon
Sin sin sin
Millennium
Make me pure
Me and my shadow (met Johnny Wilkes)
Strong (Met Johnny Wilkes)
Back for good
Advertising space
Place to crash
Come undone
Feel
Bisnummers
Let me entertain you
Angels
Kids
Zou ook wel TE toevallig geweest als je echt naast mij stond.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ow ja wij stonden een stukkie hoger (rij 18) maar was een leuk vak idd![]()
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:19 schreef Minnie_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YQfyWUMCRLc
Daar staat mijn filmpje van Rock DJ van de 22e. Heb er nog meer, maar die moet ik nog overzetten.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:10 schreef Stienn het volgende:
Zat er nu niemand in vak 420? Dit vak stond ook de heletijd volgens mij!
Zou het nu wel moeten doen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:17 schreef PV het volgende:
[..]
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
![]()
Hij geeft nu aan dat hij verwijderd is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:42 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Zou het nu wel moeten doen!
Oh, nog niet dus. Heb 'm wel op "public" gezet, maar zal waarschijnlijk ff duren voor ie ''t doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |