Ja, maar die komt niet meer.quote:
Gaat ook een beetje moeilijk, als je geblesseerd bentquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was 'ie, tegenwoordig raakt hij geen bal meer.
Volgens mij is het wel zo over het algemeen, maar weet het niet zeker.quote:
Misschien dat je die arm meer gebruikt en dat de tiet dus 'afgetraind' is?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hebben die twee dingen nog met elkaar te maken?
Niet de twee tieten!Maar dat het aan de kant van je schrijfhand is.
Toen 'ie wel speelde bij Valencia was het ook zéééér matig hoor. Weet niet hoe het komt, maar het zag er écht niet uit. Terwijl 'ie vroeger zo goed was. 4 goals tegen Joegoslaviëquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar die komt niet meer.
[..]
Gaat ook een beetje moeilijk, als je geblesseerd bent.
Of dat je met je arm tijdens het schrijven de hele tijd tegen die tiet loopt te schuren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo over het algemeen, maar weet het niet zeker.
[..]
Misschien dat je die arm meer gebruikt en dat de tiet dus 'afgetraind' is?
Dat moet het wel zijn... Ik ga voortaan met links schrijvenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of dat je met je arm tijdens het schrijven de hele tijd tegen die tiet loopt te schuren?
Is jouw borst aan de kant van jouw schrijfhand ook groter dan die aan de andere kant?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:08 schreef Airelle het volgende:
Wat is dit nu weer?
Je vergeet te vragen naar eventueel fotografisch bewijs, Sven!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is jouw borst aan de kant van jouw schrijfhand ook groter dan die aan de andere kant?
Kleiner!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is jouw borst aan de kant van jouw schrijfhand ook groter dan die aan de andere kant?
Whatever, zolang ze haar tieten maar postquote:
Je kwam het even checken?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen naar eventueel fotografisch bewijs, Sven!
quote:Laatste Voyeur DaMart
Shit, ik wist dat het onverstandig was om niet meer als anonieme_fokker fotoboeken aan te klikken!quote:
Ach, ik kick op de aandacht hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shit, ik wist dat het onverstandig was om niet meer als anonieme_fokker fotoboeken aan te klikken!![]()
Je wou toch fotografisch materiaal van Airelle als bewijs? Van mij niet dan ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:24 schreef DaMart het volgende:
En sinds wanneer heet jij, Airelle, MB?
Het ging niet eens om jou!![]()
*edit: je post hierboven beantwoordt deze post al!![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef MissBliss het volgende:
De tiet aan de kant van je schrijfhand is meestal kleiner volgens mij... Bij mij klopt dat iig wel ja
Dan heb ik speciaal daarvoor ook maar even gebliekt.quote:
Goede cd zeker, als ie zoveel indruk heeft gemaaktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:25 schreef Dizer het volgende:
Krijg nou tieten...![]()
In New York had ik bijna de cd van Nickelback gekocht, All The Right Reasons. Toch maar niet gedaan, omdat ie even duur was als in NL. Gisteren in Amsterdam, liep ik er mee naar de kassa, maar had zo iets van... ik koop hem een andere keer, lange rij. Zit ik even door mijn Itunes te bladeren, zie ik All The Righ Reasons mp3's tussen zitten. En omdat ik geen illigale MP3's heb... kijk ik in mijn cd-rek... blijk ik die cd al te hebben. Ik kan me echt niet meer herinneren wanneer ik hem heb gekocht
.
Volgens mij heb ik hem ooit geëbayed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |