Niet waar, je hebt na het HBO geen recht meer op stufi.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:38 schreef minze het volgende:
[..]
Wel............... je hebt 5 jaar recht op stufie... indien je een master doet na het hbo
die mbo -> hbo constructie is ook zo vaag eigenlijk :s
Echt een kutregel dan. Want in princiep mag je 6 jaar over je hbo studie doen. Ik heb straks mijn hbo in 4 jaar afgerond, dus dan zou ik eigenlijk nog 2 jaar stufi mogen opnemen zeg maar. Maar omdat ik mezelf wil ontwikkelen en uni wil doen krijg heb ik daar geen recht op....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet waar, je hebt na het HBO geen recht meer op stufi.
Klopt inderdaad. Het is heel erg krom.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:35 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Echt een kutregel dan. Want in princiep mag je 6 jaar over je hbo studie doen. Ik heb straks mijn hbo in 4 jaar afgerond, dus dan zou ik eigenlijk nog 2 jaar stufi mogen opnemen zeg maar. Maar omdat ik mezelf wil ontwikkelen en uni wil doen krijg heb ik daar geen recht op....![]()
Voor technische studies (die vroeger beloond werden met een ir. titel) krijg je 5 jaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:49 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je moet een bedrag per maand lenen van de IBG, anders ook geen OV. Je krijgt zeg maar 4 jaar stufi, <...>
Ik snap je gevoel, maar het moet wel allemaal betaalbaar blijven. Als je VWO had gedaan kon je direct door naar Uni, en nu ga je (net als ik ) met een omweg. Ik vind het wel fair dak 4 jaar studifinanciering krijg, 1 HBO dus, en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Het is heel erg krom.
Yep.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:53 schreef SqueaK het volgende:
In mijn situatie ga ik rond de 500 p.m. lenen. Dus geen 0.
Heb ik dan toch recht op een OV ?
(veel verschillende antwoorden hier)
Volgens mij wel. Geneeskunde, samen met nog wat andere studies, zijn uitzonderingen dacht ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef Repeat het volgende:
Krijg je voor geneeskunde 6 jaar lang die stufi als gift?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |