Beter dan Sneijder.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vind je van Bommel zo goed spelen danBoularouz speelt de sterren van de hemel en heeft imho een basisplaats zeker verdiend, maar van Bommel vind k niet echt geweldig tot nu toe
eerlijk gezegd heb ik liever Marco als coach dan Cruijf; Cruijf heeft toch genoeg invloed op Marco...zijn toch twee handen op 1 buikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:21 schreef Plots het volgende:
Als Johan Cruijf asl bondscoach gesteld wordt, bij uitschakeling morgen, moet van Basten weg
Cruyff zal nooit bondscoach worden. Die man heeft ons al 3 wereldtitels gekost (74-78-90) en kan als bondscoach alleen maar afgaan. Als hij de wereldtitel wint zegt iedereen "da's logisch" en al het andere is een teleurstelling. Zo dom is ie nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:57 schreef Monco1976 het volgende:
Ik ben wel tevreden over Van Basten. Guus mag ook terugkomen maar ik wacht nog steeds op Cruijf.
Verder zal het Ned elftal tegen het EK aan echt wel aardig wat spelers hebben die dan helemaal op de top zitten, ik denk aan de jonkies Robbben, Van Persie maar zeker ook Huntelaar.
Cruyff vind enkel het telefoneren met Marco wel zo veilig jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Cruyff zal nooit bondscoach worden. Die man heeft ons al 3 wereldtitels gekost (74-78-90) en kan als bondscoach alleen maar afgaan. Als hij de wereldtitel wint zegt iedereen "da's logisch" en al het andere is een teleurstelling. Zo dom is ie niet
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:19 schreef Hankster het volgende:
op het EK gaan we vlammen...dat weet ik zekerelk succes op dit WK is leuk meegenomen, maar de afgelopen 2 jaar waren gewoon te kort om met dit eigenlijk zo goed al vernieuwd elftal heel erg ver te komen. Alles wat ze nu winnen gebeurt op vooral individuele kwaliteiten van alle spelers en ervaring van de oudjes
EK2008....halen we de finale (net zoals op dit WK)EK 2008 winnen we met overmacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |