of heel veel fokkers hier copypasten of die test is zo gemaakt dat nu iedere mongool a 37,50 die test gaat doen zodat wij het jaarlijkse uitje voor de nerds kunnen betalenquote:Mensa Thuistest - resultaat
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.
De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.
Met vriendelijke groet
namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland
Ik vermoed voornamelijk het tweede. Hoewel een enkeling nog wel eens zo triest wil zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:05 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
of heel veel fokkers hier copypasten of die test is zo gemaakt dat nu iedere mongool a 37,50 die test gaat doen zodat wij het jaarlijkse uitje voor de nerds kunnen betalen
Nou, laf vind ik inderdaad niet helemaal kloppen, maar verlegen ook niet! Iemand die verlegen is kan toch nog stoer zijn, of niet?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:24 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij is het tegenovegestelde van stoer niet laf maar verlegen.
Deze test suxx0rz
Nee, die heeft als tegenovergestelde 'gesloten' of 'mensenwerend'.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:54 schreef Orcaman1984 het volgende:
hartelijk ook toch?
"Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk dicht bij het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent) zal liggen. Niettemin was uw score niet voldoende."quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:25 schreef Mickey98 het volgende:
Tsss...ook 10 goede antwoorden...10 vragen...mijn god.
Doe deze eens zou ik zeggen: http://www.mensa.nl/thuistest/
quote:Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
en het tegenovergestelde van laf is dapperquote:Op zondag 25 juni 2006 14:52 schreef A_L_N_F het volgende:
tegenovergestelde van verlegen is mondig/extravert
ja van jou had ik niet anders verwachtquote:Op zondag 25 juni 2006 16:01 schreef TeChNo2 het volgende:
10 van de 10...maar ja dat was natuurlijk voorspelbaar![]()
Ik denk dat alleen de slimme fokkers hun resultaten durven te posten.....quote:
Of sommige fokkers liegen......quote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de slimme fokkers hun resultaten durven te posten.....![]()
Dat zeggen alleen domme mensen.......quote:Op zondag 25 juni 2006 19:58 schreef klipper het volgende:
En zeggen ze niet dat EQ belangrijker is dan IQ
Nou zo te lezen is jouw score niet erg hoogquote:Op zondag 25 juni 2006 19:59 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen domme mensen.......![]()
![]()
Dan heb je dat toch echt verkeerd gelezen..... maar lezen is dan ook een kunst!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:01 schreef klipper het volgende:
Nou zo te lezen is jouw score niet erg hoog![]()
![]()
![]()
quote:Uitslag
Je had 8 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |