Een eliteclubje van mensen die goed zijn met IQ-testen en dat gaarne compenseren met hun EQ.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:31 schreef kanaiken het volgende:
Wat is die hele Mensa eigenlijk?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:00 schreef AntonDingeman het volgende:
Dit staat er als je maar 1 goed hebt.
[..]![]()
Die schaamte om mensen niet als MBO'er te classificeren.
"eeeeh eeeh ... misschien heb je net gelunchd?"
En daar dok je bijna 40 euro voor?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Een eliteclubje van mensen die goed zijn met IQ-testen en dat gaarne compenseren met hun EQ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en door de MENSA-test ........ mag ik lid worden![]()
![]()
Bij de bovenste 2 procent dus. Joepie de poepie.
je had een deel gedelete!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:40 schreef keepwalking het volgende:
Uitslag
[knip]verhaal[/knip]
Wat een vage testen, ik ben een 15 jarige scholiertje... Niet echt een logische uitslag bij beide testen dus.
Ik ook, maar het verbaasde me niet echt, ik scoor nooit laag op een IQ test.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:39 schreef Petertjuhh het volgende:
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Hint, ik ben een meisje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:44 schreef Tique3 het volgende:
[..]
je had een deel gedelete!
Dit stond er ook nog:
De toelatingseisen:
- Je bent lelijk
- Je hebt nog nooit een vriendin gehad
- Je scheert je niet
- Je draagt een bril![]()
![]()
![]()
Neuken?quote:
Dat zal haar wel lukken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:53 schreef Tique3 het volgende:
[..]
vriend(in) dan
Veel plezier met kanaiken
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:53 schreef Tique3 het volgende:
[..]
vriend(in) dan
Veel plezier met kanaiken
Goh, en dat met twee keer van school af gegaan zijn.quote:Uitslag
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Ik bedoelde in mijn plaats met kanaiken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:01 schreef Tique3 het volgende:
Dan wordt je niet toegelaten dus![]()
ik zou zeggen ga een keer een poging wagen!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:03 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik bedoelde in mijn plaats met kanaiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
Dan snapte ik jou niet. Denk dat ik dan toch niet toegelaten word, wat jammer nou.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:06 schreef Tique3 het volgende:
dat snapte ik, en ik bedoelde dat je niet toegelaten wordt aan de hand van de nerd eisen...
maar waag een poging en wie weet mag je erbij, gaat er een compleet nieuwe wereld voor je open
quote:
Geachte kandidaat,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |