Discografie:quote:Simplicity is key for the lo-fi blend of folk/indie rock from San Francisco duo Two Gallants. Taking their name from a James Joyce short story, Adam Stephens (vocals/guitar/harmonica) and Tyson Vogel (drums/vocals) have been playing together as Two Gallants since 2002, sounding more like a dirty Southern folk act than their Bay Area origins may initially suggest. They released their debut, The Throes, in 2004 on Alive Records and followed up two years later with What the Toll Tells on Saddle Creek.
het is een mening,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Misschien kan de TS eens uitleggen wat er zo 'geweldig en uniek' aan deze band is?
Ja joh, dat snap ik. Maar kun je je mening ook toelichten? Wat vind je zo geweldig en uniek aan deze band?quote:
ik heb nog niet iets gehoord wat er op lijkt, jij misschien wel beste daisyduke...maar ik nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:41 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja joh, dat snap ik. Maar kun je je mening ook toelichten? Wat vind je zo geweldig en uniek aan deze band?
Rauw, ongepolijst, verfrissend, verrassend.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik snap de betekenis van het woord 'uniek', waarde vriend. Maar er is zoveel goede muziek, dat ik van de omschrijvingen "Two Gallants is vet", "ik vind ze echt uniek" en " ik heb nog niet iets gehoord wat er op lijkt" niet echt uit mijn luie stoel omhoog schiet. Leg dus eens uit waarom het zo geweldig is?
En nu niet aankomen met "omdat het uniek is", want dat was "Poing" in 1991 ook....
Hier kan ik natuurlijk vrij weinig mee. Bovenstaande woorden kunnen ook zo slaan op het debuut van de Ramones uit 1976. Maar goed, jij bent blijkbaar iemand van weinig woorden, en ik ben lastig. C'est la vie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:33 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
Rauw, ongepolijst, verfrissend, verrassend.
![]()
Ik heb weinig tijd, jij hebt niks te doen. C'est la vie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:39 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Hier kan ik natuurlijk vrij weinig mee. Bovenstaande woorden kunnen ook zo slaan op het debuut van de Ramones uit 1976. Maar goed, jij bent blijkbaar iemand van weinig woorden, en ik ben lastig. C'est la vie.
Veel plezier!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:51 schreef Bramm het volgende:
ik ga morgen, ben benieuwd... draai de laatste tijd ongeveer niets anders (naast het nieuwe album van midlake)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |