Doe eens wat voor je familiequote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:37 schreef webspider het volgende:
Pa krijgt Internetbellen van KPN niet aan de praat
Iedereen in huis kwaad op pa ivm 4 dagen geen internet in huis
Ik mag langs komen om het op te lossen
Ohja, liefie_, ik zou het doorgeven als ik in Tilburg zou zijn. Vanavond dus
Ik heb geen adblockquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:42 schreef Q. het volgende:
Zet je Adblock eens uit. Ik heb hem net voorbij zien komen hier op het forum bovenaan.
De lucht. De lucht is hoog, jij kreng.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is hoog, mijn huisjongens?
Mijn banksaldo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is hoog, mijn huisjongens?
De grondquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:53 schreef Thisbe het volgende:
Hallo. Ik heb geen schone borden en bestek meer.
Waar moet ik nu van eten?![]()
Een betere reactie was geweest:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In dat geval. Stommerd.
*jaloers*
Probeer een mannenlichaamquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:53 schreef Thisbe het volgende:
Hallo. Ik heb geen schone borden en bestek meer.
Waar moet ik nu van eten?![]()
die is nu even niet voorhanden.quote:
*notitie maakt*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Een betere reactie was geweest:
He, hond. Als wij eens een feest vinden om te slopen. Ben jij spel ?
Ren, gekleed in lingerie, naar buiten en roep: "Wiens lichaam mag ik gebruiken als deel van het ontbijt?"quote:
Soms vraag ik me wel eens af of er mensen zijn die zoiets echt zouden doen. En of er dan mensen zijn die daar echt op in zouden gaan. En of er langdurige relaties uit voort zouden kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ren, gekleed in lingerie, naar buiten en roep: "Wiens lichaam mag ik gebruiken als deel van het ontbijt?"
Problem solved.![]()
dat moet haast wel, toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af of er mensen zijn die zoiets echt zouden doen. En of er dan mensen zijn die daar echt op in zouden gaan. En of er langdurige relaties uit voort zouden kunnen komen.
Zij is hard aan het studeren voor tentamens zodat ze over een week of 3 de hele zomer bij mij kan zijnquote:
Er was toch ooit eens zo'n programma waarin ze een mannelijk model de straat op stuurden die aan willekeurige vrouwen vroeg of ze zin hadden om met hem mee te gaan voor een nummertje. Ik geloof dat geen van de vrouwen daarop in ging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af of er mensen zijn die zoiets echt zouden doen. En of er dan mensen zijn die daar echt op in zouden gaan. En of er langdurige relaties uit voort zouden kunnen komen.
Wow.. dat is inderdaad een goede vriendin danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zij is hard aan het studeren voor tentamens zodat ze over een week of 3 de hele zomer bij mij kan zijn.
En ze is financieel niet afhankelijk van mij of haar ouders, dus ik heb het inderdaad goed bekeken
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. M'n zwager is aan z'n vrouw gekomen doordat zij hem van z'n sokken af reed . . .quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:35 schreef Christine het volgende:
Why am I not surprised?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens zo'n programma waarin ze een mannelijk model de straat op stuurden die aan willekeurige vrouwen vroeg of ze zin hadden om met hem mee te gaan voor een nummertje. Ik geloof dat geen van de vrouwen daarop in ging.
Toen ze even later precies hetzelfde deden met een vrouwelijk model, bleek meer dan de helft van de mannen wel te porren voor een gezellig onderonsje met een wildvreemde![]()
Oeh, ik ga ff midden op de weg staan. Tot snel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. M'n zwager is aan z'n vrouw gekomen doordat zij hem van z'n sokken af reed . . .![]()
![]()
Tristessa heeft haar vriend ontmoet doordat hij haar de weg vroeg. 3 uur later zaten ze zoenend bij haar op de kamer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, ik ga ff midden op de weg staan. Tot snel.
Twisted_nigger!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
wigger whud!!!!
altijd spannend.... om de ouders van je vriendin te ontmoetenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:02 schreef Twisted_fok het volgende:
omg omg, ze heeft m'n moeder ontmoet, zonder mij erbij!![]()
![]()
Het was ook best dom, ik vond dat ik niet zo maar langs kon lopen.. Dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:02 schreef Twisted_fok het volgende:
omg omg, ze heeft m'n moeder ontmoet, zonder mij erbij!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:07 schreef melismay het volgende:
Het was ook best dom, ik vond dat ik niet zo maar langs kon lopen.. Dus
Ik:Hallo, ik ben [insert naam]
Je moeder:
Ik: Ja de vriendin van [insert naam]![]()
Ik had het best willen zien.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Het was ook best dom, ik vond dat ik niet zo maar langs kon lopen.. Dus
Ik:Hallo, ik ben [insert naam]
Je moeder:
Ik: Ja de vriendin van [insert naam]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |