quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:50 schreef JeroenH het volgende:[..]
Ga met de fiets ipv de auto en je hebt er geen last van (en je bent ook geen onderdeel van het probleem). maar het heeft hier inderdaad weinig mee te maken.
Hier meer info en foto's over het ongeval:
http://www.112actueel.nl/index.html. Deze site heeft het over een fietser die gewond is afgevoerd. Volgens mijn collega's zou het gaan om een voetganger die is overleden. Onze fantastische regionale krant de
Gooi en Prutslander heeft er helemaal NIETS over op hun website
![]()
inmiddels heeft de GeE ook een bericht op hun site:
quote:
Huizer (46) verongelukt in Hilversum
Gepubliceerd op 12 juni 2007, 09:11
Laatst bijgewerkt op 12 juni 2007, 09:12
hilversum - Een 46-jarige man uit Huizen is maandagavond om het leven gekomen na een aanrijding in Hilversum.
De voetganger werd aan het eind van de middag op de Langestraat aangereden door een 52-jarige automobilist uit Loosdrecht. De Huizer werd met zwaar hoofdletsel naar het UMC in Utrecht gebracht, waar hij aan zijn verwondingen overleed.
De automobilist is met onbekend letsel naar ziekenhuis Hilversum vervoerd. Het ongeluk gebeurde rond half zes. De Loosdrechter, die achter het stuur onwel zou zijn geraakt, kwam tegen een groep containers tot stilstand. Naar verluidt reed de man eerst een stuk over het fiets- en voetpad en raakte daarbij allerlei paaltjes en een muur. De politie zoekt getuigen van het ongeval.
Het 'onwel' worden achter het stuur klinkt mij erg aanneemlijk in de oren, anders is het idd onbegrijpelijk dat je na de eerste klap nog 30 a 40 meter doorrijdt met een flinke vaart.
ff een wat vrolijkere insteek voor dit topic:
wat vinden we dit jaar van de line-up van Hilversum Alive ?
Ik vind er erg weinig boeiende artiesten tussen zitten, de vrijdag bij de gooische herberg (alamo race track, do-the-undo) en de zondag bij de doelen (boris, hans dulfer, george clinton) zijn wel leuk vind ik, helaas moet ik die zondag gewoon werken (ook koopzondag) en zal dus alleen het einde van george clinton kunnen meemaken
ik ben nu al benieuwd of ze volgend jaar groots zullen uitpakken, ivm 10 jarig jubileuk van Hilversum Alive