Moet je wonen tijdens Hilversum Alivequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef k_i_m het volgende:
Rustig?. Dan is de Groest volgens mij nog rustiger (winkelstraat)
.
You better!!... als ik je tegenkom..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
![]()
![]()
In dat geval blijf ik lekker zitten
Mja ziet er allemaal niet zo goed uit, er zijn ook auto's in de fik gestoken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Laakie het volgende:
Mensen nog wat meegekregen zaterdag van de Tagrijn die afgefikt is???
ik hoorde het vannochtend pasquote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Laakie het volgende:
als je een rellende Gordon wil tegenkomen wel jaquote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef draaijer het volgende:
Weet iemand of die tent op de Groest wat is : MUSK?
hmm, wat voor andere type personen komen daar?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik hoorde het vannochtend pas
[..]
als je een rellende Gordon wil tegenkomen wel ja
dat wat rijkere die willen genieten van he kiwi cocktails enzo, ik kom er zelf niet in, je moet 21+ zijn en een beetje goed gekleedquote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
hmm, wat voor andere type personen komen daar?
Ik werd wakker van de brandweerauto's, maar hoorde het zondagmiddag pas.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Laakie het volgende:
Schijnt een naar deurbeleid te hebben. En om eerlijk te zijn trekt het mij voor geen meter.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef draaijer het volgende:
Weet iemand of die tent op de Groest wat is : MUSK?
Ik fietste erlangs gisteren. Is een grote stapel puin geworden. Ik begreep dat de brandweer de muren maar omgetrokken heeft i.v.m. instortingsgevaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Laakie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |