Als je opgelet had, had je geweten dat het Hilversum zuid, noord én oost was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:36 schreef nicoo het volgende:
[..]
whahah een noord hilversumer![]()
ontopiq komt een van jullie hilversummers wel eens in de karroesel, echt chille tent, hé game_error![]()
![]()
Hij doelde erop dat het allemaal over het spoor was, en idd er zit iets meer oost bij dan noord, maar kerkelanden is ook niet je van het.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef QTPi het volgende:
[..]
Als je opgelet had, had je geweten dat het Hilversum zuid, noord én oost was.
Karroesel was btw 18 jaar geleden mijn stamkroeg (toen jij nog in een luier schijtte)![]()
Daar kan ik het wel gedeeltelijk mee eens zijn. Het is niet allemaal klote, maar grotendeels wel. Komt waarschijnlijk doordat er in het verleden vooral veel arbeiders woonden en sociale woningbouw is. De zuidelijke Hilversummers mochten vroeger niet eens 'over het spoor' komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Over het spoor eindigt gewoon de beschaafde wereld...
Wordt die tunnel eigenlijk ook gebruikt voor de perrons? Of alleen voor verkeer dat onder het station wil gaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
mag hopen dat die tunnel snel af is, je moet nu zo wringen soms om op het perron te komen....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wordt die tunnel eigenlijk ook gebruikt voor de perrons? Of alleen voor verkeer dat onder het station wil gaan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef QTPi het volgende:
[..]
Daar kan ik het wel gedeeltelijk mee eens zijn. Het is niet allemaal klote, maar grotendeels wel. Komt waarschijnlijk doordat er in het verleden vooral veel arbeiders woonden en sociale woningbouw is. De zuidelijke Hilversummers mochten vroeger niet eens 'over het spoor' komen.
Over het spoor gesproken... De tunnel schiet al lekker op, zou fijn zijn als er een eind komt aan dat lange wachten voor de grote spoorbomen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:43 schreef nicoo het volgende:
@ game_errorzz ik dacht dat jij nooit over het spoor kwam omdat je het zo'n pauperbuurt vondt_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |