In Huizen heb je minder last van ruzie o.i.d. dan in H'sumquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef me2001 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met huizen? Ik heb er meer dan 15 jaar gewoond en ik kan je wel vertellen dat het stukken beter is dan almere.
Blaricum en Larenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Doe mij maar Blaricum, Bussum of Laren
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Blaricum en Laren![]()
Als je wilt dat je kinderen wereldvreemd opgroeien moet je vooral daar gaan wonen
Ik ben heul nie raar!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Blaricum en Laren![]()
Als je wilt dat je kinderen wereldvreemd opgroeien moet je vooral daar gaan wonen
We wonen nu in een landelijk dorpje met zo'n 12000 inwoners, 1 1/2 winkelstraat en een paar kroegjes. We willen wel graag in een grotere plaats wonen waar wat meer te doen is en waar je fatsoenlijk kunt winkelen maar Hilversum lijkt ons dan weer net te groot.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maareh..... waarom willen jullie niet in H'sum wonen? Prijstechnisch maakt het weinig uit, het is allemaal niet te betalen hier in het Gooi.
Zo groot is Hilversum niet, hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:24 schreef Darna het volgende:
[..]
We wonen nu in een landelijk dorpje met zo'n 12000 inwoners, 1 1/2 winkelstraat en een paar kroegjes. We willen wel graag in een grotere plaats wonen waar wat meer te doen is en waar je fatsoenlijk kunt winkelen maar Hilversum lijkt ons dan weer net te groot.
Ik zag dat in Huizen de prijzen van een huis ongeveer gelijk zijn aan hier, maar Bussum en Naarden enzo liggen wat hoger, wat ik nu wel begrijp als ik jullie reakties lees.
Ik nooitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Kut diependaalselaan
altijd boete daar![]()
was jij nou te laat op je werk vanochtend?quote:
Uhhh, nee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
was jij nou te laat op je werk vanochtend?.
Dan zijn jullie vast blij met mijn collega Peterquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:00 schreef k_i_m het volgende:
Ah, gefeliciteerd nog!.
Nain, ik zit in het net3 gebouw. Ik moet elke keer 2km lopen als er iemand belt dat er wat stuk is
Dat valt eigenlijk wel meequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan zijn jullie vast blij met mijn collega Peter
V.
Jij moet ook zeker blijvenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef gathering_storm het volgende:
Idem. Ik sta ingeschreven voor regio Utrecht maar wil eigenlijk helemaal niet weg![]()
De groest is een heel ander verhaal, aangezien je daar met de auto niet (zomaar) kan komen. Tis ook meer shop- en terrasgericht waar de Gijsbrecht meer de blokker/albertheijn/snackbar kant opgaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef k_i_m het volgende:
Rustig?. Dan is de Groest volgens mij nog rustiger (winkelstraat)
.
De Gijsbrecht is een straat die je met de auto al niet wil rijden, laat staan op de fiets. Het verkeer is één grote chaos en de winkels die er zitten zijn nauwelijks leuk te noemen. Doordat de Gijsbrecht een onderdeel van de stadsring is geworden is het zo verschrikkelijk druk qua verkeer en parkeren dat moet je al helemaal niet meer willen. Ik zou die makelaar een flink pak op zijn billen geven..
quote:
I second that!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef ThaDeez het volgende:
[..]
maar het is altijd weer heerlijk om met een lekker zomerzonnetje over de hei te lopen, onder het groene bladerdek van de prachtige bomen te zitten of op de groest pils te hijsen![]()
Hilversum
![]()
Heeft een bepaald je-ne-sais-quois he?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
I second that!
Ben vanochtend naar de bloedbank gefietst, dat ligt bij landgoed Zonnestraal. Weliswaar tegen Loosdrecht aan, maar nog steeds een stukje Hilversum. En wat voor stukje![]()
Spare-Rib Express?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef Undergod het volgende:
Deze student is noch jupperig noch denigrerend tov van H'sum.
Deze student voorziet de stad en de rest van het gooi in het weekend zelfs van spare ribs!
De Oude Haven inderdaad, en de bunker van Dudok, waar nu ook een geweldige aquariumspeciaalzaak in zitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef ThaDeez het volgende:
[..]
Heeft een bepaald je-ne-sais-quois he?Zo vind ik de taludweg een prachtig stukje, met zicht op de oude haven en die sloot tot aan de hondenbrug.
Jeez, ik waardeer hilly nu alleen nog maar meer... Al die jupperige studentjes die naar Amsterdam en Utrecht verhuizen met hun denigrerende praatjes. Hilversum roels!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |