Vanaf Kerkelanden is alles verquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Vanaf de Kerkelanden is het nog verder![]()
Honger?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat is een wijk in het zuidwesten van Hilversum hehe
Hilversum heeft geen stadsrechten, vandaar Hilverdorpquote:
Den Haag ook nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:44 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Hilversum heeft geen stadsrechten, vandaar Hilverdorp
Het verkeer in Hilversum staat altijd vast!! Alles wordt / is 1 richtringsverkeer geworden en ze passen het maandelijks weer aan.. Volgens mij is Hilversum zelfs een chapter 13 gemeente.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:09 schreef gathering_storm het volgende:
*Flink schopje*
Ik woon al mijn hele leven in Hillywood en het bevalt me prima! Zelfs zo prima dat ik er geen problemen mee zou hebben om er mijn hele leven te blijven, dit tot grote verbazing van mijn vrienden
*Precies tussen het centrum en de natuur in woont*![]()
Dat is waar, qua verkeer kan het op een hoop plaatsen veel beter. Op sommige momenten ben ik blij dat ik geen auto heb. Maar toch: Dudokquote:Op zondag 14 januari 2007 10:11 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het verkeer in Hilversum staat altijd vast!! Alles wordt / is 1 richtringsverkeer geworden en ze passen het maandelijks weer aan.. Volgens mij is Hilversum zelfs een chapter 13 gemeente.
Maar goed.. Doe mij maar de plaats daar ergens in de buurt
Dudok architectuur is mooi...quote:Op zondag 14 januari 2007 10:40 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Dat is waar, qua verkeer kan het op een hoop plaatsen veel beter. Op sommige momenten ben ik blij dat ik geen auto heb. Maar toch: Dudokde Hoorneboeg
Nog meer dudok
![]()
Ik doe het niet vaak, maar het naar huis kunnen kruipen is wel een goeie reden om het vaker te doenquote:Op zondag 14 januari 2007 11:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dudok architectuur is mooi...
De prachtige jaren 30 wijken zijn prachtig duhh
Als je geen zin hebt om naar A'dam te gaan zou je bij wijze van uitzondering kunnen stappen in H'sum
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:04 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaak, maar het naar huis kunnen kruipen is wel een goeie reden om het vaker te doen![]()
I second thatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:31 schreef dark80 het volgende:
Daarbij is MUSK toch een leuke en mooie uitgaansgelegenheid! In combinatie met kruipend naar huis is de conclusie voor mij simpel
Heh, ik ken nog wel wat Hilversumse FOK!kers, dus wie weet heeft het potentiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dus Stormie, gaan we gaan een Gooische meet inregelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |