abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:15:28 #1
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_39154562
Info:

Nadat ik net naast de kaarten greep op het postkantoor ben ik tot gister bezig geweest om toch nog 2 TOOL kaartjes te bemachtigen voor een redelijke prijs. Ben vooral bezig geweest op marktplaats maar daar drijven de prijzen enorm op, heb dan ook met een vriend van me afgesproken dat we niet hoger zouden gaan dan 65 euro.

Na veel bieden had ik eindelijk beet en kon een kaartje krijgen voor 65 euro en ben er natuurlijk gelijk op ingegaan. Oke nu had ik nog 1 kaartje nodig. Uiteindelijk ben ik met veel bloed zweet en tranen iemand tegen gekomen die 2 kaartjes voor de kostprijs wou verkopen en heb dat dus ook gelijk gedaan.

Nu heb ik dus 3 kaartjes waarvan er 1 dus weg kan en doe dan ook het kaartje wat me 65 euro heeft gekost voor die prijs weg. Ik wil het eerst hier proberen omdat jullie fokkers of vrienden van fokkers eerste keus zijn. Ik doe het kaartje dus weg voor dezelfde prijs dan dat ik het heb gekocht omdat ik ook een ontzettende hekel heb aan die mensen die ze voor het driedubbele verkopen.

Dus...

Te koop 1 kaartje TOOL voor 65euro
Af te halen in roermond of na overschrijving geld stuur ik hem op. Let wel op dat je nog maar tot dinsdag hebt en je rekening moet houden met de post (weekend), dus ik moet hem dan zeker morgen posten. Ik ben een eerlijke verkoper maar het risico met de post is gewoon voor de koper, maar het zou wel erg vreemd zijn dat er iets gebeurt. Heb dit kaartje immers ook met de post gekregen.

Dennis

[ Bericht 6% gewijzigd door denka op 23-06-2006 17:33:47 ]
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:29:07 #2
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_39187220
Kaartje is weg..dus er kan een slotje op
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:32:59 #3
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_39187341
done!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')