quote:
Heinz staat ver boven de rest, de term 'strip' is eigenlijk te min...quote:
toen mijn papa - die waar mogelijk nog een grotere fan is - 50 werd, hadden we de uitnodiging ook zo gemaakt, met zelf ingevulde ballonnetjes...quote:
Over 1 week zie ik hem livequote:
Eigenlijk moet ik dus gewoon meeloperig, zonder enige eigen mening die Maikuuulmuziek leuk vinden om tof gevonden te worden door jou?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DAMART!JE DAALT IN MIJN ACHTING!!!111uno!!!
Oh, je reageerde helemaal niet op mijquote:
Nee, je moet het gewoon leuk vinden, omdat het toffe muziek is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dus gewoon meeloperig, zonder enige eigen mening die Maikuuulmuziek leuk vinden om tof gevonden te worden door jou?![]()
Ik wilde al vragen: Heinz of Bupatih?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, je reageerde helemaal niet op mij
Ik dacht al. Ga je míj live zien?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, je reageerde helemaal niet op mij
ik wist niet dat het mogelijk wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
babette, ik vind je nu nóg toffer met die avatar.
Nee, sorry. Ik kan er echt niet veel aanvinden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, je moet het gewoon leuk vinden, omdat het toffe muziek is.![]()
En hoe durf je Spinvis Maikuuulmuziek te noemen?Die kerel komt niet verder dan Adje en Frans Bauer.
Dan daal je dus in mijn achting.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik kan er echt niet veel aanvinden.
En Maikuulmuziek is om het niveau aan te geven waar ik het onder schaar.![]()
Nou, dat valt ook nog wel mee, hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist niet dat het mogelijk was
ik kan inmiddels niet anders dan me zo'n eng altaar voorstellen met mijn foto en kaarsen en allerlei voodoowaardige attributen enzo...
Tja, jammer voor je. Ik kan er niet echt mee zitten. Liever wat lager in jouw achting, dan mijn oren mishandelen!quote:
Voor de rest ben je nog wel een toffe peer, hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, jammer voor je. Ik kan er niet echt mee zitten. Liever wat lager in jouw achting, dan mijn oren mishandelen!![]()
Bitchy? Ik?quote:
ik moet die niksan toch 's elimineren....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Er was geen ruimte meer in het huis, aangezien ik ook al zo'n groot altaar heb gewijd aan niksan.
Jawel. Je kloon wat beter opvoeden, zodat hij niet tegen je ingaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bitchy? Ik?![]()
Ik geef gewoon mijn mening, en Bupatih deelt die mening niet. Daar kan ik ook niks aan doen.
Nou, nou!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet die niksan toch 's elimineren....![]()
niet zozeer door jouquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Nou, nou!
Wil je zó graag als tofste gezien worden door mij?
Ik heb het gemist, welke kloon is van Martjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Je kloon wat beter opvoeden, zodat hij niet tegen je ingaat.
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Je kloon wat beter opvoeden, zodat hij niet tegen je ingaat.
Heb je het vorige deel van de SC gemist of zo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:39 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, welke kloon is van Martje![]()
![]()
Ik, doos.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:39 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, welke kloon is van Martje![]()
![]()
Pfff, laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet zozeer door jou![]()
maar door iedereen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
rena is immers mijn relkloon al.Die naam is overigens een acroniem voor Rellend En Niet Aardig. Leuk bedacht he!
Kom het me eens vertellen op msnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het vorige deel van de SC gemist of zo?![]()
jij mag wel anderen adoreren, maar ik mag niet door anderen geadoreerd worden!?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, laat dan maar zitten.! Dan hoeft het voor mij al niet meer!
Die laatstequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
oke de laatste:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij mag wel anderen adoreren, maar ik mag niet door anderen geadoreerd worden!?
ach zoek 't uit, ik ga ijs eten
Nou nee, dat verwacht ik de komende 16 jaar nietquote:
je kende deze stripjes niet of je kende Heinz uberhaupt niet?!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
Heinz
Die kende ik nog helemaal niet
Je weet maar nooit, MB! Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, dat verwacht ik de komende 16 jaar niet
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, MB! Je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
kende Heinz uberhaupt niet?!
Wat een kutsig MBquote:Toffe dingen doen is leuk!
quote:
Dan ben ik dus pleitequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de afwas en de cliffhanger van GTST!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |