en hoe was hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:19 schreef Herald het volgende:
ik heb ook een mentor gehad die homo was
mietje met een baardquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef xman het volgende:
Is hij knap of issie zo'n mietje met een snor?
zo ja,waarom die kotstekensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Erg he iemand die homo is ?![]()
Jij bent het zelf ook, anders deed je niet zo para !![]()
![]()
En jij niet dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:21 schreef tritri het volgende:
[..]
zo ja,waarom die kotstekens
je laat nu zien dat je zelf homo's haat.
mongool![]()
Homofoon!!!!!!!!!!1111quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Homofoob!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef rudedeltadude het volgende:
kom maar uit de kast TS
Vreemd topic.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Homofoob!
Zo dit kun je niet meer wissenquote:
Ik heb medelijden met hem dat hij met jou te maken heeft. Erg kortzichtig en totaal mensen niet in hun waarde laten.. jij hebt nog heel wat te leren creep!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef tritri het volgende:
veel te vroeg om alles te gaan typen,maarja.
-hij zegt mannen op een heel erg gay maniertje
-hij zit soms o zo gay,ik word er gewoon gek van
-maak je een grapje over z,n gaynes gaat die helemaal rood worden en schamen![]()
en nog veel meer,begrijp me niet verkeerd.
nks tegen homo's ofzo,maar tegen nichten heb ik wel wat.![]()
hij is zeer goed in z,n vak,hij is zelfs de beste leraar die ik ooit heb gehad.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:23 schreef zoalshetis het volgende:
is hij verder wel goed in zijn vak? of beletten jullie hem dat te zijn omdat hij misschien homo is?
HAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zo dit kun je niet meer wissen
Doodverwensing.
hij vind het niet erg als we grapjes over homo's maken ofzo dus waarom zou hij dit wel erg vinden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met hem dat hij met jou te maken heeft. Erg kortzichtig en totaal mensen niet in hun waarde laten.. jij hebt nog heel wat te leren creep!
Get over it. Als je dit al te veel vindt dan ben je waarschijnlijk ook nog niet klaar voor de buitenwereld.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:32 schreef tritri het volgende:
[..]
hij is zeer goed in z,n vak,hij is zelfs de beste leraar die ik ooit heb gehad.
maar soms is die gewoon te erg,snap je?
misschien,misschien ook wel niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Get over it. Als je dit al te veel vindt dan ben je waarschijnlijk ook nog niet klaar voor de buitenwereld.
Flikker dan op met je gezeik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:35 schreef tritri het volgende:
[..]
misschien,misschien ook wel niet.
zelf kan ik wel goed met hem omgaan,maar soms erger je eraan.
niet dat ik hierdoor slechter ga werken,nee totaal niet.
Wat is dan je klacht?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:35 schreef tritri het volgende:
[..]
misschien,misschien ook wel niet.
zelf kan ik wel goed met hem omgaan,maar soms erger je eraan.
niet dat ik hierdoor slechter ga werken,nee totaal niet.
ja,maar gaan de meeste topics in KLB hier niet over.?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is dan je klacht?
"oeh, mammie, ik erger me aan iemand![]()
"?
Dus je bent een keertje onder de steen gekropen waar je bent opgegroeit, je weet wel...dat veilige wereldje waar alles klopt..moeder, vader, eventueel broertjes en zusjes, oom en tantjes...en alles en iedereen hetzelfde...en nog hetero ook...en toen zag je die enge buiten wereld...en dat niet alleen...je kwam iemand tegen die anders is, zich anders gedraagd en anders doet....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef tritri het volgende:
-maak je een grapje over z,n gaynes gaat die helemaal rood worden en schamen![]()
nee,maar wel andere dingen die nog erger zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:40 schreef Tobbes het volgende:
Zegtie ook ikhebergeenkrachtmeervoor?
Homo!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:40 schreef tritri het volgende:
[..]
oke sorry![]()
>>>>>>>>>>>>>>> hvj wjnmk enzo<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef Tobbes het volgende:
--->> R&P
ja hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:54 schreef wolferl het volgende:
TS is vellieft op zijn homofiele mentor, wat schattig.
gelukkig niet,dat is die 13 jarige kutkind kamo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Als jij dat bent in je avatar heb je niets te vrezen...
ow dat scheldende gamende adhd apparaat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef tritri het volgende:
[..]
gelukkig niet,dat is die 13 jarige kutkind kamo.
ik haat hem zo erg he,13 jarigen horen hier nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dat scheldende gamende adhd apparaat?
okee dan heb ik niets gezegd
ja,wil je me daarna anaal pakken?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:40 schreef Ringo het volgende:
Via hem word je geconfronteerd met jezelf?
Gebruik je al mascara?
neuke,NEUKEquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
tritri is homo ! tritri is homo !
inderdaad,ik zeg ook niet dat ik er wat tegen op heb,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:55 schreef Natalie het volgende:
Dan let je er toch niet op? Lijkt me vrij eenvoudig.
Maar ja, dat moet je wel in je hebben.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:58 schreef tritri het volgende:
[..]
inderdaad,ik zeg ook niet dat ik er wat tegen op heb,
maar soms wou ik dat die normaal deed.
Waar zeg je dan dat je er niks op tegen hebt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef tritri het volgende:
nee, dat wil ie juist nietquote:
Alleen de allergrootste latente closet-homo's vinden het nodig om constant te benadrukken dat ze 'echt niks tegen homo's hebben ofzo, maar er niks van moeten hebben'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef tritri het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kijk maar uit, straks krijg je nog inwendige stokslagen na schooltijd
jullie hebben makkelijk praten als je mannelijke mentor homo is; weet je in ieder geval dat hij niet achter jou aan zitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:55 schreef Natalie het volgende:
Dan let je er toch niet op? Lijkt me vrij eenvoudig.
Maar ja, dat moet je wel in je hebben.
Nogal narcistisch om te denken dat alle homo's automatisch uitgerekend jou willen verwennen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jullie hebben makkelijk praten als je mannelijke mentor homo is; weet je in ieder geval dat hij niet achter jou aan zit
voorspelbaar, maar niet treffend; en als je wel eens in Amsterdam hebt gestaan in een tram en er stappen ineens 20 man in latex/leren pakjes en handtasjes in (vlakbij waar jij staat) bij het Rembrandtplein, dan moet je blij zijn dat je een rugzak op je rug hebt en een lange jas aan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nogal narcistisch om te denken dat alle homo's automatisch uitgerekend jou willen verwennen.
denken? weten!quote:Of denk je ook dat alle vrouwen in een kroeg jou al potentieel neukmateriaal zien?
Verklaart al een hele hoopquote:Voornaam: baret
Achternaam: kalayciyan
Je bent dus zelf ook homo, want je zegt dat je niets tegen homo's hebt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef tritri het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
TS - neuken?
boeiender dan een AK-leraar die zit te vertellen over z'n nieuwe opel astra sport met electrische ramenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:18 schreef Coastertommm het volgende:
Wees blij dat je geen bisexuele AK leraar hebt die tijdens het 1e uur fijn gaat vertellen dat hij 2x ontmaagd is![]()
![]()
OMG ik heb niet eens geklikt maar aan de titel te zien kan het niet veel zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:12 schreef ChrisFO het volgende:
Mijn oude mentor en zijn vrouw (die ook op die school zit/zat) spelen de hoofdrollen op deze site www.vrijstel.nl (klik op eigen risico)
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:12 schreef ChrisFO het volgende:
Mijn oude mentor en zijn vrouw (die ook op die school zit/zat) spelen de hoofdrollen op deze site www.vrijstel.nl (klik op eigen risico)
lelystad zekersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:12 schreef ChrisFO het volgende:
WTF! Waarom moet ik dit hier tegenkomenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:12 schreef ChrisFO het volgende:
iets tegen homo's blijkbaarquote:Op zondag 25 juni 2006 00:12 schreef starry-night het volgende:
wat was eigenlijk het probleem van dat figuur die dit topic startte?
Zoals hij het zei: "niet tegen homo's, maar wel tegen nichten."quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals hij het zei: "niet tegen homo's, maar wel tegen nichten."
.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Homofoob!
Ja net zoals alle buitenlander-bash topics beginnen met "ik heb niks tegen buitenlanders hoor maar......"quote:Op zondag 25 juni 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals hij het zei: "niet tegen homo's, maar wel tegen nichten."
.
of een vriend die altijd de meest racistische moppen vertelt onder het mom: "ja maar het is toch humor, mensen moeten gewoon altijd kunnen lachen, vrijheid van meningsuiting, ja toch?"quote:Op zondag 25 juni 2006 02:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja net zoals alle buitenlander-bash topics beginnen met "ik heb niks tegen buitenlanders hoor maar......"
Ja tuurlijk...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:02 schreef Fiduci het volgende:
Verschil tussen homo's en nichten? Laat die mensen toch. Ik vind het best zoland ze maar niet in openbaar flik flooien of wat dan ook!!
Maar da's toch logischquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja tuurlijk...
Man en vrouw zoenen in een bar - reactie: geen, normaal, niets aan de hand.
Vrouw en vrouw zoenen in een bar - reactie: GEIL! *fapfapfap* mag ik meedoen?![]()
Man en man zoenen in bar _ reactie:![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is inderdaad een feitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef Fiduci het volgende:
2 mannen is gewoon geen leuk aangezicht, of je nou wel of niet tegen homo's bent!!
Je brengt het een beetje ongenuanceerd (niet dat daar wat mis mee is) maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Je hebt nou ook dat queer eye for the straight guy op TV en die zijn echt zo nichterig dat je er zenuwachtig van wordt. Ik heb ook ooit eens op een opleiding (volwassenenopleiding) gezeten met zo'n oude besnorde leernicht. Moest ie altijd samen met zijn faghagje tijdens de pauze praten over orgies en god weet wat allemaal. Lekker als je dan net je broodje zit te vreten en je hoort over zijn goatse achtige avonturen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef tritri het volgende:
waarom niet??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef Fiduci het volgende:
2 mannen is gewoon geen leuk aangezicht, of je nou wel of niet tegen homo's bent!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |