FOK!forum / Klaagbaak / Moet vandaag een nieuw persoon inwerken.
Razor21vrijdag 23 juni 2006 @ 09:01
Renkedekenker daar heb ik dus geen kracht voor een geen zin in.
Hij is nu even aan het lopen die knakker....ivm RSI ofzo...is strekoefeningen aan het doen

Wat een kut zooi. Zit op een helpdesk
T_T_Tvrijdag 23 juni 2006 @ 09:04
Je zit er om mensen te helpen, dus help je nieuwe collega gewoon ook ff

Mja, ken het gevoel en daarbij het is Vrijdag.. we willen allemaal alweer naar huis..

Greetings HP
Punjabvrijdag 23 juni 2006 @ 09:04
haha succes TS jammer dat het geen she is maar een he...
minkuukelvrijdag 23 juni 2006 @ 09:12
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:04 schreef Punjab het volgende:
haha succes TS jammer dat het geen she is maar een he...
Anaal is anaal.
mstegginkvrijdag 23 juni 2006 @ 09:15
inwerken op een helpdesk?
maduropavrijdag 23 juni 2006 @ 09:22
RSI he,

dan kun je hem vaak koffie laten halen,

zo van,
hé, gaat ff anti-RSI doen en neem meteen koffie mee,
BobRooneyvrijdag 23 juni 2006 @ 09:24
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:15 schreef msteggink het volgende:
inwerken op een helpdesk?
1 dag meeluisteren, en dan de lijnen in
T_T_Tvrijdag 23 juni 2006 @ 09:35
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:15 schreef msteggink het volgende:
inwerken op een helpdesk?
Ja, afwerken op een helpdesk gebeurt tegenwoordig niet meer zo veel.
SimtekF1vrijdag 23 juni 2006 @ 09:37
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:15 schreef msteggink het volgende:
inwerken op een helpdesk?
Nou nou, niet zo neerbuigend he.
Er zit een erg groot verschil tussen skilled en unskilled helpdesken.
BobbyBvrijdag 23 juni 2006 @ 09:40
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:37 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo neerbuigend he.
Er zit een erg groot verschil tussen skilled en unskilled helpdesken.
Wij hebben hier een ICT afdeling die een goed voorbeeld is van unskilled helpdesken
Razor21vrijdag 23 juni 2006 @ 09:41
Zit nu tijdelijk op de backoffice al binnekomende emails behandelen. Plus tickets die nog openstaan gebruikers nabellen enz.

Ben hem nu aan het uitleggen hoe die helpdesktool werkt (Expertdesk )

Hij is nu weer even koffie halen dus ik kan weer even posten.
Maar het klote is dat ik nu niet gewoon lekker kan internetten / mailen op mijn werkplek zonder dat hij alles meeleest
MouseOvervrijdag 23 juni 2006 @ 09:44
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wij hebben hier een ICT afdeling die een goed voorbeeld is van unskilled helpdesken


Maareh, ts, wat boeit dat nu? Is weer eens wat anders toch?
Camplovrijdag 23 juni 2006 @ 09:48
Whehe das lekker balen Ga eens mensen helpen jij. Wat is het nummer van die helpdesk? Zorg dat ik hem te pakken krijg, ga ik hem wel ff opjutten
#ANONIEMvrijdag 23 juni 2006 @ 09:48
Zit je nu samen met m te fokken?
c0nd0rvrijdag 23 juni 2006 @ 09:48
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:04 schreef T_T_T het volgende:
Je zit er om mensen te helpen, dus help je nieuwe collega gewoon ook ff

Mja, ken het gevoel en daarbij het is Vrijdag.. we willen allemaal alweer naar huis..

Greetings HP
Zeg ik heb je net een mailtje gestuurd schiet is op .
woutabestvrijdag 23 juni 2006 @ 09:50
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:48 schreef Camplo het volgende:
Whehe das lekker balen Ga eens mensen helpen jij. Wat is het nummer van die helpdesk? Zorg dat ik hem te pakken krijg, ga ik hem wel ff opjutten
0906-...
c0nd0rvrijdag 23 juni 2006 @ 09:50
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef woutabest het volgende:

[..]

0906-...
0sexsexsex *hijg
oorvrijdag 23 juni 2006 @ 09:51
he dat is toevallig, ik ben nu koffie aan het halen, en word ook ingewerkt op de helpdesk. ik check dit nu via een pda.
RandomReadervrijdag 23 juni 2006 @ 09:52
jahh stuur het nummert;) ik bel hem op
-Sandstorm-vrijdag 23 juni 2006 @ 09:54
Zeg dat Dhr. de Leeuw gebeld heeft en geef hem het nummer van Artis !

!!111!1111 : EINS:11!~~~~!!!
gatewayvrijdag 23 juni 2006 @ 10:00
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:41 schreef Razor21 het volgende:
Zit nu tijdelijk op de backoffice al binnekomende emails behandelen. Plus tickets die nog openstaan gebruikers nabellen enz.

Ben hem nu aan het uitleggen hoe die helpdesktool werkt (Expertdesk )

Hij is nu weer even koffie halen dus ik kan weer even posten.
Maar het klote is dat ik nu niet gewoon lekker kan internetten / mailen op mijn werkplek zonder dat hij alles meeleest
das toch alleen maar vandaag?? daarna kan je weer doen en laten wt je wilt!
#ANONIEMvrijdag 23 juni 2006 @ 10:00
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg dat Dhr. de Leeuw gebeld heeft en geef hem het nummer van Artis !

!!111!1111 : EINS:11!~~~~!!!
Ik moest lachen
Razor21vrijdag 23 juni 2006 @ 11:54
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef gateway het volgende:

[..]

das toch alleen maar vandaag?? daarna kan je weer doen en laten wt je wilt!
Vandaag is een dag teveel, en maandag zou hij ook wel weer met mij mee moeten kijken hoe of wat

Sterf aan de renkerdekenker
BobRooneyvrijdag 23 juni 2006 @ 11:58
je wil gewoon ff renkedekenker zeggen he
T3rr0rvrijdag 23 juni 2006 @ 11:58
Renkerdekenker, da's ff vervelend zeg!
valentijn101vrijdag 23 juni 2006 @ 13:14
Inwerken.. geweldig. Die gasten kun je alles wijsmaken... Laat hem kennis maken met de werkdruk... Vertel hem hoeveel jij op een dag verwerkt.. en sluis jouw werk door naar hem... kun je vanaf dinsdag 8 uur per dag fokken.
Razor21dinsdag 27 juni 2006 @ 12:03
Renkedekenker....vandaag weer die Chinees inwerken
Wat een kut dag zeg....

Ik zeg krijg ongezien de tiefus met je gerenkedekenker....
Wil gewoon lekker mijn eigen werk kunnen doen.
NOOB-Inc.dinsdag 27 juni 2006 @ 12:59
Sjonge jonge, wat een flauwe gast is die Razor met z'n renkedekenker. Te bang om ergens iets van te zeggen op het moment dat ie er zelf bij is en vervolgens hier iedereen af gaan zitten zeiken. Wat een held!!! Wees nou 'es een vent en zeg er een keer wat van als iets je niet zint ipv. ons lastig te vallen met je onzinnige probleempjes.
SimtekF1dinsdag 27 juni 2006 @ 15:28
HIj is waarschijnlijk vergeten dat hij zelf ook ooit is ingewerkt, de pauper.
postmortumdinsdag 27 juni 2006 @ 15:39
ts is call centerjost en aangezien normaal over hem geklaagd wordt op het forum, wil die nu ook even klagen laat die jongen
Devlinsectdinsdag 27 juni 2006 @ 17:09
Iemand die RSI oefeningen doet terwijl het zijn eerste dag van werken is

Denk niet dat je later op de collega kan rekenen. "heb je die mail al getikt naar blablabla"? "nee, mijn pols doet zo zeer dat ik daar niet aan toegekomen ben".

Mensen met RSI
Maikuuuldinsdag 27 juni 2006 @ 17:39
Je bent gewoon jaloers dat jij niet strek oefeningen gaan doen

En jij de ganse dag moet binnen zitteren
Razor21dinsdag 27 juni 2006 @ 19:53
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:59 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Sjonge jonge, wat een flauwe gast is die Razor met z'n renkedekenker. Te bang om ergens iets van te zeggen op het moment dat ie er zelf bij is en vervolgens hier iedereen af gaan zitten zeiken. Wat een held!!! Wees nou 'es een vent en zeg er een keer wat van als iets je niet zint ipv. ons lastig te vallen met je onzinnige probleempjes.
He newbie je hebt het wel tegen Razor21

En waarvoor is Klaagbaak?

Nee ik ga recht in zijn gezicht zeggen dat ik het helemaal niet leuk vind om hem in te werken
Gaat mij niet echt om de persoon, ik wil gewoon mijn eigen werk kunnen doen zonder dat ik alles moet uitleggen van hoe of wat
Razor21vrijdag 30 juni 2006 @ 12:25
En ja hoor de Chinees is weer aangeschoven.....mag hem uitleggen hoe ik maatwerk changes behandel die per mail binnenkomen

ITIL termen
Nealzvrijdag 30 juni 2006 @ 12:29
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:41 schreef Razor21 het volgende:
Zit nu tijdelijk op de backoffice al binnekomende emails behandelen. Plus tickets die nog openstaan gebruikers nabellen enz.

Ben hem nu aan het uitleggen hoe die helpdesktool werkt (Expertdesk )

Hij is nu weer even koffie halen dus ik kan weer even posten.
Maar het klote is dat ik nu niet gewoon lekker kan internetten / mailen op mijn werkplek zonder dat hij alles meeleest
Hmmmm Ik weet waar je werkt
CannaTimevrijdag 30 juni 2006 @ 13:39
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:29 schreef Nealz het volgende:

[..]

Hmmmm Ik weet waar je werkt
Laat me raden... bij een grote kabelprovider
Sapstengelvrijdag 30 juni 2006 @ 13:51
Ik vond het wel chill, iig, nieuwe mensen inwerken betekend dat ik zelf minder hoef te doen .
Razor21zaterdag 1 juli 2006 @ 09:42
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:39 schreef CannaTime het volgende:

[..]

Laat me raden... bij een grote kabelprovider
Nee je zou het niet verwachten , op een landelijke helpdesk voor Politie & Justitie in de toekomst ook voor Ambulance / brandweer. Ik zit in de regio Amsterdam Amstelland. Krijg dus enkel telefoon uit NH.