Anaal is anaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:04 schreef Punjab het volgende:
haha succes TS jammer dat het geen she is maar een he...
Nou nou, niet zo neerbuigend he.quote:
Wij hebben hier een ICT afdeling die een goed voorbeeld is van unskilled helpdeskenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:37 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo neerbuigend he.
Er zit een erg groot verschil tussen skilled en unskilled helpdesken.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij hebben hier een ICT afdeling die een goed voorbeeld is van unskilled helpdesken
Zeg ik heb je net een mailtje gestuurd schiet is opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:04 schreef T_T_T het volgende:
Je zit er om mensen te helpen, dus help je nieuwe collega gewoon ook ff
Mja, ken het gevoel en daarbij het is Vrijdag.. we willen allemaal alweer naar huis..
Greetings HP
0906-...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:48 schreef Camplo het volgende:
Whehe das lekker balenGa eens mensen helpen jij. Wat is het nummer van die helpdesk? Zorg dat ik hem te pakken krijg, ga ik hem wel ff opjutten
das toch alleen maar vandaag?? daarna kan je weer doen en laten wt je wilt!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:41 schreef Razor21 het volgende:
Zit nu tijdelijk op de backoffice al binnekomende emails behandelen. Plus tickets die nog openstaan gebruikers nabellen enz.
Ben hem nu aan het uitleggen hoe die helpdesktool werkt (Expertdesk)
Hij is nu weer even koffie halen dus ik kan weer even posten.
Maar het klote is dat ik nu niet gewoon lekker kan internetten / mailen op mijn werkplek zonder dat hij alles meeleest![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg dat Dhr. de Leeuw gebeld heeft en geef hem het nummer van Artis !
!!111!1111 :EINS:11!~~~~!!!
Vandaag is een dag teveel, en maandag zou hij ook wel weer met mij mee moeten kijken hoe of watquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef gateway het volgende:
[..]
das toch alleen maar vandaag?? daarna kan je weer doen en laten wt je wilt!
He newbie je hebt het wel tegen Razor21quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:59 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Sjonge jonge, wat een flauwe gast is die Razor met z'n renkedekenker. Te bang om ergens iets van te zeggen op het moment dat ie er zelf bij is en vervolgens hier iedereen af gaan zitten zeiken. Wat een held!!! Wees nou 'es een vent en zeg er een keer wat van als iets je niet zint ipv. ons lastig te vallen met je onzinnige probleempjes.
Hmmmm Ik weet waar je werktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:41 schreef Razor21 het volgende:
Zit nu tijdelijk op de backoffice al binnekomende emails behandelen. Plus tickets die nog openstaan gebruikers nabellen enz.
Ben hem nu aan het uitleggen hoe die helpdesktool werkt (Expertdesk)
Hij is nu weer even koffie halen dus ik kan weer even posten.
Maar het klote is dat ik nu niet gewoon lekker kan internetten / mailen op mijn werkplek zonder dat hij alles meeleest![]()
Nee je zou het niet verwachten , op een landelijke helpdesk voor Politie & Justitie in de toekomst ook voor Ambulance / brandweer. Ik zit in de regio Amsterdam Amstelland. Krijg dus enkel telefoon uit NH.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:39 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Laat me raden... bij een grote kabelprovider![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |