Maar ik heb in eerste instantie niet eens een uitnodiging onvangen, terwijl ik de afgelopen jaren wel aangifte heb gedaan... hoe zit het nou...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:21 schreef dndiek het volgende:
Indien je een uitnodiging om aangifte te doen hebt ontvangen van de belastingdienst, zul je ook aangifte moeten doen
dacht ik
Ik ontving alleen een aanmaning... dus dan zal ik het wel elektronisch moeten doen met het TJ-biljet...?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:25 schreef Ole het volgende:
Ik zou maar gewoon invullen die hap. krijg je waarschijnlijk een 'nihil aanslag'
Staat het er niet op? Elektronisch kan hoe dan ook. T- of E-biljet maakt niet zoveel uit!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:27 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ik ontving alleen een aanmaning... dus dan zal ik het wel elektronisch moeten doen met het TJ-biljet...?
Wat raar dat je geen biljet of uitnodiging gekregen hebt maar wel een aanmaningquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:27 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ik ontving alleen een aanmaning... dus dan zal ik het wel elektronisch moeten doen met het TJ-biljet...?
Maar dan zou ik het toch automatisch moeten hebben ontvangen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:27 schreef Ole het volgende:
Maakt niet uit of je student bent of niet.. het gaat om aantal keren t-biljet. Ik kreeg automatisch E-biljet, ook al studeerde ik nog.
Das mooi balen dan... ben nu bij mn ouders... 160km van mn eigenlijke (nieuwe) woonplaats, waar mijn administratie ligt...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:30 schreef Pony-Lover het volgende:
Na drie keer vrijwillig aangifte doen wordt het idd verplicht, gewoon ff programma downloaden (de algemene voor particulieren) dan ben je er in 10 minuten klaar mee.
Laat even het adres controleren, maar het kan ook best dat ze hem gewoon vergeten zijn te sturen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:30 schreef Kjew het volgende:
[..]
Maar dan zou ik het toch automatisch moeten hebben ontvangen?Ik woon niet meer thuis, maar voor sommige dingen zoals deze is het nog wel mijn postadres. Mijn broer en zus ontvingen wel beiden het aangifteformulier; ik dus niet.
Je hebt er nog een dag of tien na de dagtekening van de brief die ze stuurden voor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Das mooi balen dan... ben nu bij mn ouders... 160km van mn eigenlijke (nieuwe) woonplaats, waar mijn administratie ligt...![]()
Dankjewel, maar geeft wel een beetje weinig info... Ik denk dat ik morgen maar gewoon moet bellen en even vragen... Ik word nu niet veel wijzer merk ik, maar toch bedankt voor de moeite om te reageren (allemaal).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:30 schreef Ole het volgende:
vind ik ook raar..
kijk eens op de site: http://www.belastingdiens(...)en_na_aanmaning.html
Ja weet ik, maar ben dan wel weer zo´n controllfreak die dat gelijk geregeld wil hebben...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Je hebt er nog een dag of tien na de dagtekening van de brief die ze stuurden voor.
\quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:30 schreef Kjew het volgende:
[..]
Maar dan zou ik het toch automatisch moeten hebben ontvangen?Ik woon niet meer thuis, maar voor sommige dingen zoals deze is het nog wel mijn postadres. Mijn broer en zus ontvingen wel beiden het aangifteformulier; ik dus niet.
Precies dezelfde situatie als ik dus (hoewel ik wel vaker aangifte heb gedaan)... Leuke dreigzin idd... de boete zou tot meer dan 1000e kunnen oplopen en uitstel van aangifte wordt NIET meer verleend...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:35 schreef taxibabe het volgende:
ik heb vandaag ook zo'n brief gehad. ik heb geen uitnodiging gehad en heb vorig jaar voor het eerst inkomstenbelasting aangifte gedaan.
er stond in dat als ik binnen 10 dagen geen aangifte doe kan ik een boete krijgen van 1000 euro.
de reden dat ik geen aangifte heb gedaan omdat ik niks terug zou krijgen.
Het maakt hierbij niks uit of je terug krijgt, op nul uit komt of moet betalen, je moet gewoon aagifte doen van die mensen, niks aan te doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:35 schreef taxibabe het volgende:
ik heb vandaag ook zo'n brief gehad. ik heb geen uitnodiging gehad en heb vorig jaar voor het eerst inkomstenbelasting aangifte gedaan.
er stond in dat als ik binnen 10 dagen geen aangifte doe kan ik een boete krijgen van 1000 euro.
de reden dat ik geen aangifte heb gedaan omdat ik niks terug zou krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |