Niet echt anoniem.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:11 schreef SolidasRock het volgende:
en hoe kan jogy een stukje schrijven als die schrijver anoniem is? (of is die naam onderin ook een member van FoK?)
Sterf toch man, nerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:15 schreef Kindervriend het volgende:
Een schande, zeg ik je!
Die BrauN neemt in ieder geval geen blad voor de mond! Er zouden er meer moeten zijn zoals hij!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sterf toch man, nerd.
Ga bij je moeder in bed liggen met je janksmoel.
Gepost door BrauN on 23/06 00:14
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat Jogy nu persoonlijk wordt bekritiseerd en hij nu moeilijk kritiek terug kan geven als het onbekend is wie die persoon precies is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet echt anoniem.
Daledoe@eroverheen.nl
Laat het even duidelijk wezen dat ik niets te winnen of te verliezen heb met dit topic hè. Voordat ik dat over me heen krijg. Ik kwam het toevallig tegen.
Hoi C.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:18 schreef Waikiki_Wim het volgende:
Wat een triest weblog is dat zeg. De vele lagen Geenstijl-behang vallen er moeiteloos weer vanaf omdat de makers niet alleen het intellect om vermakelijke stukjes te schrijven missen, maar ook het gevoel en inzicht om humoristische of maatschappijkritische filmpjes in elkaar te flansen. En gezien de comments interesseert het zelfs de bezoekers geen hol. Het bertreffende linkje verwees naar een filmpje waarin een overduidelijk zwakzinnige man een camera in zijn gezicht geduwd kreeg en allerlei gesloten vragen over pedoseksuele handelingen voor zijn kiezen kreeg, onder het mom van: "Kijk deze gevaarlijke pedofiel eens! Hou ramen en deuren gesloten, voordat hij jouw huisje weet te vinden!". Het zegt genoeg dat zich druk maken om een weggehaalde link op een willekeurig forum.
Hoe is het met Maikuuul?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:18 schreef Shirley het volgende:
Whaha....waar maakt ie zich druk om? Kutstukje ook trouwens...slaat nergens op.
Ik ken de persoon uit mijn log verleden. Als jogy wil reageren dan kan dat. No probs. Eventueel via mijn weblog.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat Jogy nu persoonlijk wordt bekritiseerd en hij nu moeilijk kritiek terug kan geven als het onbekend is wie die persoon precies is.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Weet ik veel? Hopelijk ligt hij al ergens in de Maas te rotten...
Maakt niet uit. bloed vanzelf dood.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:19 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk janken omdat iemand niet mocht spammen naar zijn site![]()
Wat nu eigenlijk alsnog is gelukt
Stel je niet aan, mens. Aan een persoon als Maikuuul is meer lol te beleven dan aan jouw verzuurde verschijning...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maikuul is een iemand die voor heel even is. Ome Arma is voor heel je leven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:24 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Stel je niet aan, mens. Aan een persoon als Maikuuul is meer lol te beleven dan aan jouw verzuurde verschijning...
Leedvermaak, that is.
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dem noob! Ben jij ook al mod?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend![]()
En kan Jogy dat domme weblog wat schelen, daar is hij toch veel te tof voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |