quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik praat nooit over mijn klonen!![]()
Tenminste, niet onder DaMart dan, wel als Bupatih.![]()
da's niet bestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ons is zojuist de wasmachine kapot gegaan. We hoorden een rammelend geluid, toen is moeder maar even gaan kijken. Ze controleerde de was en toen zat er in een laken een brandgat.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's niet best
ik heb geen wasmachine.... da's één van de voorwaarden voor m'n toekomstige minnaar:
óf een wasmachine, óf een wasbordje... [of allebei]
![]()
Maar het is dus wel zo dat als er niemand thuis was geweest de kans er best was geweest dat mijn huisje was afgefiktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ons is zojuist de wasmachine kapot gegaan. We hoorden een rammelend geluid, toen is moeder maar even gaan kijken. Ze controleerde de was en toen zat er in een laken een brandgat.
Maar vanavond gaat Ludo doodquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat vanavond? mwah wie weet...
heb 't al weken niet gezien, en dat bevalt me eigenlijk prima
Geen idee, het is een stukje uit de eerste hit bij google afbeeldingen op "fractal". Lichtelijk aangepast in photoshop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens Erik is jou usericoontje een fragment uit de mandelbrotverzameling?
Aha, nou is die mandelbrotverzameling ook een fractal dus het zou kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, het is een stukje uit de eerste hit bij google afbeeldingen op "fractal". Lichtelijk aangepast in photoshop.
Als die kapitale fout geen bewijs is dat je geen kloon van mijn kloon bent, dan weet ik het ook niet meer hoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens Erik is jou usericoontje een fragment uit de mandelbrotverzameling?
jouwww.ficsatie/op/taal/is/ziekelijk/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die kapitale fout geen bewijs is dat je geen kloon van mijn kloon bent, dan weet ik het ook niet meer hoor!
Ik ben ook heel tof!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, kloon of niet, ik vind Odysseuzzz eigenlijk wel tof zo.
Fixatie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
jouwww.ficsatie/op/taal/is/ziekelijk/![]()
[..]
Ik ben ook heel tof!![]()
Die fixatie op taal he... als dat geen bewijs is dat Bupatih mijn kloon is...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
jouwww.ficsatie/op/taal/is/ziekelijk/![]()
[..]
Oo, ik denk dat Bupa er niet zoveel eer in zou zien om aan een nieuweling te gaan bewijzen dat ie een kloon is. Dus...??? Iets klopt er niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die fixatie op taal he... als dat geen bewijs is dat Bupatih mijn kloon is...![]()
Goede middagquote:
Hoi DaMart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |