Je weet dat een regenboog het symbool voor homo's is?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geen zonnestraal.
Ik ben een regenboog!
Zei ik regenboog? Ik bedoelde natuurlijk regenwolk!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet dat een regenboog het symbool voor homo's is?
En nu ik naar de wc ben geweest is die wolk drooggeregend, en ben ik weer het zonnetje in huis op kantoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zei ik regenboog? Ik bedoelde natuurlijk regenwolk!![]()
Terugkrabbelaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zei ik regenboog? Ik bedoelde natuurlijk regenwolk!![]()
Too much information.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ik naar de wc ben geweest is die wolk drooggeregend, en ben ik weer het zonnetje in huis op kantoor!![]()
Die post was symbolisch bedoeld! Maar ja, daar begrijp jij niets van, waarschijnlijk. Daar ben je nog te voor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Too much information.
En die smiley op de volgende regel.
Te wat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die post was symbolisch bedoeld! Maar ja, daar begrijp jij niets van, waarschijnlijk. Daar ben je nog te voor.![]()
Dude.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
P dus. Ga je nou door met steeds een nieuwe nick aanvragen totdat je P vrijkomt?
Lijkt me dat jullie niet 1 en de zelfde zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, nam je me nou echt serieus toen ik dat onder mijn Bupatihkloon postte?![]()
![]()
![]()
Waarom heb je "weizig" in je onderschrift staan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lijkt me dat jullie niet 1 en de zelfde zijn.En de kloon is dan toch de user die later geregistreerd is?
?
Ja, en als hij een kloon zou aanmaken zou dat een IP-ban worden. Gelukkig hebben ze de doerak nog niet door.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en jij hebt dus met een ander userprofiel een ban of zo?
?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als hij een kloon zou aanmaken zou dat een IP-ban worden. Gelukkig hebben ze de doerak nog niet door.
Om die taalpuristen een klein beetje te stangen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom heb je "weizig" in je onderschrift staan?
Dan is het zaterdagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:41 schreef Airelle het volgende:
Morgen.
Jij engel met een B er voor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Om die taalpuristen een klein beetje te stangen.![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef yvonne het volgende:
Best, Paltos z'n unban is bij deze op 4 juni 2007.
Klonen levert een IPban op.
Enkel voor dit topic.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dus die 'ander' heeft een algehele ban? Of alleen voor dit subforum?![]()
Ga je nou vanavond voor de cliff weer goede tijden kijkenquote:
quote:
is dat vanavond? mwah wie weet...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef Canisfire het volgende:
Ga je nou vanavond voor de cliff weer goede tijden kijken?
Uhm, kijk eens goed dan, mallerd! Ik heb de naam Bupatih later geregistreerd dan dit originele account! Ik wilde namelijk ook slechte grapjes gaan maken, zonder de als DaMart opgebouwde reputatie te schaden. Achteraf blijkt mijn kloon echter een soort cultstatus te hebben verworven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lijkt me dat jullie niet 1 en de zelfde zijn.En de kloon is dan toch de user die later geregistreerd is?
?
quote:
Helderziendheid is tofquote:
MSN ook! Ja!quote:
Sssssstquote:
quote:
O, ik had nog niet de moeite gedaan om echt te gaan kijken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, kijk eens goed dan, mallerd! Ik heb de naam Bupatih later geregistreerd dan dit originele account! Ik wilde namelijk ook slechte grapjes gaan maken, zonder de als DaMart opgebouwde reputatie te schaden. Achteraf blijkt mijn kloon echter een soort cultstatus te hebben verworven.![]()
Ik voel me overigens wel gevleid dat je denkt dat Bupatih en ik niet dezelfde persoon zijn. Dat bewijst dat het een goede kloon is!![]()
Jij móet wel een kloon zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, ik had nog niet de moeite gedaan om echt te gaan kijken.
Ik zal jullie nog wel eens ontmaskeren.Maar niet vandaag.
Vandaag ga ik de deuren schoonmaken.
![]()
![]()
Op hoe je je gedraagt. En dat je wéér deuren gaat schoonmakenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar van wie en waar baseer je dat op??
Ik weet niet, ik hou wel van een sappig thema als 'deuren schoonmaken'. Verder weet ik dat ik hier geen kloons heb (of ben) dus zit je gevoel ernaast.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op hoe je je gedraagt. En dat je wéér deuren gaat schoonmaken.
Ok, dat laatste is een grapje, maar ik heb gewoon zo'n gevoel
Hihi, ik zorg er wel voor dat ik niet ontmaskerd word hoor. Ik log vanavond gewoon in onder mijn kloon en misgebruik de modrechten van die account om alle belastende verklaringen uit deze topic te verwijderen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, ik had nog niet de moeite gedaan om echt te gaan kijken.
Ik zal jullie nog wel eens ontmaskeren.Maar niet vandaag.
Vandaag ga ik de deuren schoonmaken.
![]()
![]()
Ja, laten we het over Catan hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:27 schreef babette21 het volgende:
klonen
altijd maar praten over klonen
ik bedoel: who gives a shit??!??!?![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, laten we het over Catan hebben.
Ik praat nooit over mijn klonen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:27 schreef babette21 het volgende:
klonen
altijd maar praten over klonen
ik bedoel: who gives a shit??!??!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |