Ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij deze Boris, maar dit is een zanger die honderd procent betrokken is geweest bij de produktie van zijn album. Van begin tot eind! Is overal bij geweest. Zelf zijn producers uitgekozen, 12 van de 14 nummers zelf geschreven. Met de mensen in Amerika, Engeland en Nederland samengewerkt die de zelfde smaak en feeling hebben, discussies voert om een album te krijgen wat helemaal naar zijn zin is. Deze zanger weet wat hij wil en heeft er voor gezorgt dat er een album komt dat helemaal zijn stijl is. Honderd procent Boris en goed over nagedacht. Ik vermoed dat jij Boris niet kent en ook zijn muziek niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gelukkig zelfs nog dat hier in NL men nog niet te commercieël zijn gebrainwashed door bedrijven duur puurweg uit zijn op winst en dus maar het meest nalatige slechte tiefusbagger produceren wat hapklaar in brokjes wordt geserveerd voor een prijs die ik niet eens zou betalen om die gene op zn bek te mogen rammen.
jij bent sceptisch over het concept maar als iets goed is is het goed.. en natuurlijk zit er een heel marketing plan achter waar je zo doorheen prikt.. maar als er een artiest uit die hoek komt die muzikaal gezien kwaliteit levert dan verdient zo iemand tog niet een negatieve Idols stempel..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gelukkig zelfs nog dat hier in NL men nog niet te commercieël zijn gebrainwashed door bedrijven duur puurweg uit zijn op winst en dus maar het meest nalatige slechte tiefusbagger produceren wat hapklaar in brokjes wordt geserveerd voor een prijs die ik niet eens zou betalen om die gene op zn bek te mogen rammen.
http://youtube.com/watch?v=yaB_amLiqQsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:57 schreef TKS het volgende:
Vind het een erg lekker nummer en denk dat ik het album best is op zou kunnen gaan pakken als ik hem in de winkel zie![]()
Iemand zei een paar paginas terug dat het een cover is? Nog nooit eerger gehoord en kon op google ook geen andere liedjes vinden behalve deze als ik naar de lyrics zocht, dus weet iemand ook van welk lied het een cover is dan? Zou hem wel is willen horen.
IDDquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef DrDentz het volgende:
ssilvia1, kom es uit de reet van boris
Hmm... interresant. Kan moeilijk zeggen welke ik beter vind, vind ze allebij wel hun goede punten hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=yaB_amLiqQs
Heb jij al kwaliteit opgemerkt tussen Idols en dat soort baggerprogrammas?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent sceptisch over het concept maar als iets goed is is het goed.. en natuurlijk zit er een heel marketing plan achter waar je zo doorheen prikt.. maar als er een artiest uit die hoek komt die muzikaal gezien kwaliteit levert dan verdient zo iemand tog niet een negatieve Idols stempel..
wat ik bij hem trouwens wel mis is een stukje persoonlijkheid en eigen identiteit
Weet jij dat jij de eerste bent die vindt dat de nieuwe nummers lijken op de nummers uit zijn eerste album? Ik hoor om mij heen en ik lees overal het tegenovergestelde. Grappig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef beautiful_world het volgende:
Beste Silvia, het zou beter voor je zijn als je niet zo defensief overal op zou reageren. Het is namelijk zo dat ik boris de beste zanger van Nederland vindt. Hij maakt leuke muziek maar de nieuwe nrs lijken erg veel op zijn eerste album. Wat dus erg jammer is. Daarmee zeg ik niet dat ik het slecht vindt maar had gehoopt dat het meer naar de muziek zou gaan die hij in zijn Sofuja tijd maakte.
Ohh en ik snap zoizo niet echt waarom jij hem zo aan het verdedigen bent.. laat iedereen toch kletsen zolang jij het toch maar leuk vindt?
Jammer genoeg heeft hij al in de hitkrant gestaan, in een interview en als poster. Schijnt bij de promotie te horen. Dat heeft hij niet voor het zeggen. Maar is tmf (waar hij ook regelmatig moet verschijnen) niet de zender om jezelf te laten zien dan? Het is wel commercieel, maar volgens mij komt hij daar nog niet onderuit. Zolang er nog mensen zijn die zijn muziek niet kennen moet hij toch ergens beginnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:15 schreef Suikeroom het volgende:
Zodra zn 2e plaat dropt en ie in het land gaat spelen komt de muziek vanzelf wel boven drijven.. als ie maar niet denkt dat ie een posterboy is voor hitkrant publiek.. hij moet die tmf ambities aan de kant gooien..
Ik denk ook eerlijk gezegd dat zn 2e plaat het niet goed gaat doen (commercieel gezien) aangezien hij tog een imago-probleem heeft.. dat is op de lange termijn wel een positief ding.. want dan komt ie uiteindelijk bij een indie-label terecht waar het alleen nog maar om de muziek gaat en niet om het pleasen van meisjes van 13 met posters van K3 en Jim boven hun bed![]()
Oja! Dat was het optreden in dat kleine intieme zaaltje, samen met the Aurotones. De vorige dag trad hij tot diep in de nacht nog op in Sittard. Hij gaf daar een concert met zijn eigen band en daar kwamen 6000 mensen op af. Liep toen ook door het publiek, maar dat is tegenwoordig standaard. Toen had je een paar van de nieuwe nummers in zijn geheel kunnen horen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef beautiful_world het volgende:
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens silvia de nrs klinken zeker weten meer funk dan zijn vorige cd.. en denk ook dat ik de hele nrs moet horen voordat ik echt kan oordelen.
En wat betreft zijn imago issue kom op zeg.. ik ben een paar weken geleden naar hem wezen kijken in Rotterdam in de Orange Store waar echt bijna geen fans waren en hij liep gewoon vrolijk door het publiek en is met iedereen die het wilde op de foto geweest.. die jongen is echt verre van arrogant.
Dat kun je ze toch niet kwalijk nemen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef kattemie het volgende:
Het zal nog een paar jaar duren voordat Boris het Idols-imago van zich af heeft geschud en ik vrees dat zijn platenmaatschappij tegen die tijd wel afgehaakt zal zijn. Die stoppen hun energie liever in de nieuwe Christina Aguilera of Robbie Williams, waarvan ze zeker weten dat er honderdduizenden van verkocht worden....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |