Vorige was vol.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:21 schreef ssilvia1 het volgende:
Haha, hoezo een nieuwe topic openen?
Gokje.... ik denk het niet dat is not his thing. He does not feel the shit there you now baby.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:24 schreef fratsman het volgende:
Misschien laat ie nou wel z'n kop zien hier in Venlo op de Zomerparkfeesten...
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:16 schreef ssilvia1 het volgende:
Dan ben je niet helemaal op de hoogte, Marky. Hij is namelijk al eerder op de zomerparkfeesten geweest in Venlo, mét live-band. Hij komt er gauw eens terug en ze willen hem ook terug.
Zo zie je maar, je kent Boris niet.
Bij nader inzien kan het ook zijn dat hij de look van John Bush wil bereikenquote:Op donderdag 22 juni 2006 04:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En sprekend lijkend op Tim Owens...Voor niet ingewijden: ex-Judas Priest en nu in Iced Earth. Metal ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou echt heel graag naar de zomerfeesten willen gaan. Paolo Nutini komt ook en die jongen maakt echt goede muziek... jammer dat het zo ver weg is!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:24 schreef fratsman het volgende:
Misschien laat ie nou wel z'n kop zien hier in Venlo op de Zomerparkfeesten...
goed gemotiveerd ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:44 schreef Megalomaniac het volgende:
Verschrikkelijke gast. Hoop dat deze cd ook flopt. Don't keep the sooll alive!
Maar het blijft een Idols-kandidaat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:20 schreef regularjoe het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat die jongen het redelijk ver gaat schoppen ..
Hij heeft al duets gehad met 2 bekende Amerikanen... en wie weet wat hij nog allemaal in petto heeft.
We moeten hem niet afdoen als een idols-kandidaat.. want hij is echt iemand die talent heeft.
Tja, wie had er hier een vooruitziende blik?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef ssilvia1 het volgende:
Nog even over de zomerparkfeesten in Venlo (voor oa fratsman):
Boris Titulaer keert op 6 augustus even terug in Venlo voor een optreden op het jubilerende Zomerparkfeest. Dat heeft programmeur Marcel Tabbers vandaag bevestigd. Hij staat zondagmiddag na Ali B. op het hoofdpodium geprogrammeerd.
Volgens mij komt er een nieuwe cd(product) van hem uit in september,dus wat zit je nou te raaskallen!!quote:Op zondag 16 juli 2006 02:37 schreef Trash_JJ het volgende:
Ik zag hem per ongeluk een paar dagen geleden op tv. Had het over zijn nieuwe plaat en hij sprak in termen als een 'nieuw produkt' dat hij 'op de markt had gebracht'. B R A A K ! ! !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |