Onzinquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef Ferdo het volgende:
Ronaldo, zo'n speler die gemiddeld 85 minuten onzichtbaar is en de overige vijf minuten gebruikt om zijn land de overwinning te bezorgen.
Inderdaad onzin.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef Ferdo het volgende:
Ronaldo, zo'n speler die gemiddeld 85 minuten onzichtbaar is en de overige vijf minuten gebruikt om zijn land de overwinning te bezorgen.
iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:05 schreef menininha het volgende:
Inderdaad, alle ronaldo-fuckers mochten willen dat ze in het professionele voetbal mochten spelen! Harstikke jaloers!![]()
Ronaldo blijft mijn held![]()
Dieet? Gewoon sporten moet ie! Vetlel!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:09 schreef bergkampf het volgende:
Pff wat een prutser, een grote naam meer niet. Eerst maar een dieet volgen lijkt me wel zo handig.
Geen probleem toch? Daar is hij voor, scoren en afleidenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad onzin.
En dan nog, al was het waar, wat is dan het probleem?
Zeker je maag ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik blijf een zwakke plek voor Ronaldo hebben.
Da's nog altijd beter dan een 90 minuten hard werkende kuyt die niet scoort.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef Ferdo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |