Al gedaan, maar het is dus gewoon onmogelijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
De reset 5 sec indrukken wil nog wel eens helpen.
Kijken anders in de handleiding
een WEP heeft maar 10 (64 bit) of 13 (128 bit) tekens.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:15 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ben mn WEP code kwijt van mn AP. De eerste zes tekens weet ik nog wel:
AE16083
Maar de overige 20 niet.
WEP kan ook 26 tekens hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
een WEP heeft maar 10 (64 bit) of 13 (128 bit) tekens.
Meestal zit er een resetknop op waarmee je hem naar de fabrieksinstellingen kan zetten.
edit: kzie dat het hierboven ook al geopperd is, maar dat het niet werkte. das op zicht wel vreemd..
edit2: TT iets duidelijker gemaakt.
Geloof me, je kunt hem resetten, alleen de WEP key wordt niet gereset.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:23 schreef Rutger1983 het volgende:
tuurlijk kun je zo'n ding resetten! Het zou toch wat zijn als je hem nu weg kon gooien
Neem anders contact op met de fabrikant en houdt je gegevens/bon bij de hand..
Het is een canyon tech, weet niet precies het type nummer, daar moet ik nog achterheen. Maar ik ben nu niet thuis.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:09 schreef Milkmannetje het volgende:
Sorry, maar dat moet. Neem maar eens contact op... Werk merk en type heb je? dan kijk ik wel even voor je.
Kun je niet met een UTP kabeltje verbinding maken met het AP en dan de instelligen wijzigen? Na een reset zal er vast een default/geen password opzitten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Al gedaan, maar het is dus gewoon onmogelijk.
Dat heb ik gedaan, maar ik had dus het wachtwoord van de AP gelijkgesteld aan de WEP key. Op die manier vond ik het 'makkelijk onthouden', en sinds je de instellingen als het goed is toch nauwelijks meer hoeft te wijzigen, maakt het dus ook niet veel uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet met een UTP kabeltje verbinding maken met het AP en dan de instelligen wijzigen? Na een reset zal er vast een default/geen password opzitten.
De andere netwerkverbindingen hier (Wlan, Blacka en beukelsweg) zijn allemaal open. WLan en Blacka zijn allebei versatel 20Mbit, net als hier. Waarom zou ik dan in godsnaam op het bureninternet willen gaan zitten, zelfs als ze al encrypted zouden zijn, als ik zelf 20mbit heb?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:40 schreef fokME2 het volgende:
Errr. Het lijkt me heeeeeeel sterk dat dat niet gerest wordt. Bij mijn AP moet je de zooi 30 secs ingedrukt houden.
Welk merk en type heb je?
Verkapt ik-wil-het-draadloze-netwerk-van-mijn-buren-hacken-maar-weet-niet-hoe topic?
Niet onhandig maar wel je ww en je WEP gelijk maken en deze beiden vergetenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:27 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onhandig ofzo daarmee, trust me.
En hij kan niet eens het resetknopje ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Niet onhandig maar wel je ww en je WEP gelijk maken en deze beiden vergeten
zitten er lichtjes op dat apparaat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
De andere netwerkverbindingen hier (Wlan, Blacka en beukelsweg) zijn allemaal open. WLan en Blacka zijn allebei versatel 20Mbit, net als hier. Waarom zou ik dan in godsnaam op het bureninternet willen gaan zitten, zelfs als ze al encrypted zouden zijn, als ik zelf 20mbit heb?
Ik baal nu alleen ervan dat ik alleen op UTP kan.
Mijn vader denkt dat het reset knopje geen contact maakt, dus vanavond gaan we het dingetje maar even openschroeven.
Tenzij iemand een WEP-achterhaal-iets heeft/Passwoord-achterhaal-iets, dat zou moeite - en misschien mn AP - schelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |