Of Geer en Goor bellenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
Luister dan voor de lol even naar RTL 7.
Ik weet niet wie het zijn maar vanavond is ie echt verschrikkelijk.
Een soort van verslag bij een begrafenis, monotoon gereutel zonder ook maar enige ritme en vibratie in de stem. En ik wist dat er veel cliches zijn over voetbal. Maar zoveel.
Misschien kunnen ze het dan beter zonder commentaar uitzenden.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Domenica het volgende:
David Endt is dat.
Jep. Endt is echt waardeloos.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]Dat meen je niet. Wilde niemand anders ofzo?
Zie je maar dat het een vak is.
RTL is alleen geïnteresseerd in het binnenhalen van WK voetbal. Dat ze daarnaast niet de mogelijkheden hebben om fatsoenlijk verslag uit te brengen, dat kan eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd hoe ze bij Endt zijn uitgekomen.
Ik moest vandeweek werken terwijl ned - arg nog 10 minuten duurde, het klonk op de radio echt 10 keer spannender als het eruit zagquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hij is ECHT ZO slechtzielig gewoon
gewoon commentaar uit, radio op radio1 en dan beide wedstrijden luisteren
Evert kan er ook wat van heur...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:00 schreef davidvp het volgende:
Frank Snoeks moet echt naar huis.... Slechtste commentator aller tijden.!!
Die krijgt de finale...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:00 schreef davidvp het volgende:
Frank Snoeks moet echt naar huis.... Slechtste commentator aller tijden.!!
Hoop het, alles beter dan Evert ten Napel....quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:16 schreef No-Zem het volgende:
[..]
Hoop het, alles beter dan Evert ten Napel....![]()
Amenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:16 schreef No-Zem het volgende:
[..]
Hoop het, alles beter dan Evert ten Napel....![]()
Jeroenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:29 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Die gast daarnet bij Oekraïne-Tunesië zat zich zoooo te ergerenWas wel weer mooi.
Vind ik trouwens wel de beste van 't stel. Althans, is meestal redelijk scherp, niet irritant, goeie stem!quote:
Die vond ik wel oké hoor. Commentaar was het hoogtepunt van de wedstrijd, zou ik zeggen. Zo slecht en zo saai! Zijn ergernis zorgde er tenminste nog voor dat ik niet in slaap viel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:29 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Die gast daarnet bij Oekraïne-Tunesië zat zich zoooo te ergerenWas wel weer mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |