Dan krijg je ook nooit discussies over hoe je ze op moet makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij sparen wij die punten niet eens.
Wij automatisch met de bonuskaart.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij sparen wij die punten niet eens.
Kan je zelf doen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat is toch allang niet meer gekoppeld?
Dat vind ik dus echt zure cijfers, net aan een 5.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
begint lekker, vandaag tentamen terug. weer net een 5. binnenkort maar eens inzien
Ik ben blijer met mijn 5 dan met mijn 'als het toch onvoldoende moet dan moet het ook maar een 4 worden' cijfersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt zure cijfers, net aan een 5.![]()
Ik heb dat dit jaar ook al meerdere malen gehad, dan baal je echt vreselijk![]()
Mwoah, ik neem aan dat niemand blij is met een onvoldoende, maar als ik een 4 haal weet ik van mezelf dat ik hoogstwaarschijnlijk geen zak niet genoeg gedaan heb. Dit jaar heb ik al een aantal keer een 5 gehaald voor dingen waarvan ik echt dacht goed bezig te zijn en dan vind ik die 5 toch echt een stuk zuurder dan de 4...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben blijer met mijn 5 dan met mijn 'als het toch onvoldoende moet dan moet het ook maar een 4 worden' cijfers![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mwoah, ik neem aan dat niemand blij is met een onvoldoende, maar als ik een 4 haal weet ik van mezelf dat ik hoogstwaarschijnlijk geen zak niet genoeg gedaan heb. Dit jaar heb ik al een aantal keer een 5 gehaald voor dingen waarvan ik echt dacht goed bezig te zijn en dan vind ik die 5 toch echt een stuk zuurder dan de 4...
Wij houden je met liefde van je werk af.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:08 schreef Quinazoline het volgende:
Moet ik hier zijn als ik mijn bijvakverslag hoor te schrijven op dit moment maar ik niks uit mijn toetsenbord krijg?
In dat geval: Hoi
Neee! Dat moet niet. Jullie moeten gewoon even zeggen wat ik moet doen en hoe ik moet beginnen en dan doe ik dat even en dan is mijn verslag af en heb ik vakantie.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wij houden je met liefde van je werk af..
Inderdaad, zoiets heb ik ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:53 schreef Etcetera het volgende:
heb nu 55 ec![]()
ik weet dat ik spijt ga krjigen dat ik m'n laatste vak niet heb ingeleverd als ik er niks meer aan ga doen, maar ik kan me er niet toe zetten
Motorla slvrquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:11 schreef Kauki het volgende:
[..]
Cool! Wat voor een?
Ik heb Hyves ontdekt...![]()
Ik moest googlen, want ik kende 'm nietquote:
Hij is best duurquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:25 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik moest googlen, want ik kende 'm niet![]()
Ziet er echt gaaf uit joh, mooi toestel!![]()
Ik ga hem opschrijven, ik moet nodig een ander mobieltje aanschaffen...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |