True, true. Daarom probeer ik hem ook even wat leven in te blazenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat komt nog wel. Deze slowchat is nog maar net begonnen..
I feel sorry for youquote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Ik ben vandaag al aan mijn vakantiebaantje begonnen.
Oh, ik zat al 2 weken thuis lam achter de pc, dus ik ben blij dat ik nu een dagbesteding heb. En ik verdien er geld mee. Mooi, dus.quote:
Gefeliquote:Op maandag 26 juni 2006 20:44 schreef oor het volgende:
ik heb vandaag mijn laatste toets succesvol afgerond. dus ik ben volgens mij geslaagd
Dat is mijn leven...quote:Op maandag 26 juni 2006 20:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, ik zat al 2 weken thuis lam achter de pc, dus ik ben blij dat ik nu een dagbesteding heb. En ik verdien er geld mee. Mooi, dus.
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Ik ben vandaag al aan mijn vakantiebaantje begonnen.
Arnhem, centrum. En nee, je krijgt geen korting of gratis voerquote:
Ik heb er al eerder gewerkt, fulltime, dus ik kan het werk al en ze wilden me erg graag terughebben voor in de vakantiequote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef oor het volgende:
jeetje met je 21ste nog in de mac staan?
vanavond toevallig bij de mac een quater pounder menu met een sprite gehaald. nou die dingen moet je echt niet meenemen naar huis. de hamburger was nog net niet koud. maar de patat was al redelijk droog. de sprite was het enige was nog relaxed was.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb er al eerder gewerkt, fulltime, dus ik kan het werk al en ze wilden me erg graag terughebben voor in de vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |