dát had ik dan wel weer begrepenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat iedereen hier mag slowchatten.
Hardcore SES.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Goh, waarom had ik jou hier wel verwacht
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Etcetera het volgende:
mag ik hier ook klagen over laatkomendenniksende projectgenoten?![]()
Ik welquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Een hoop soggen in de vakantie..
Vind ik juist helemaal niks. Vooral in de zomer zijn er veel leukere dingen te doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:51 schreef Renesite het volgende:
Leren an sich in de vakantie, ijstea in de tuin laptop op school en lekker hange![]()
nog 2 weken tentamensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef Mainport het volgende:
Leuk topic zo aan het begin van de zomervakantie.
Ja, dat ook wel, moet ik niet bijna elke dag werk hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niks. Vooral in de zomer zijn er veel leukere dingen te doen..
Elke vrije dag naar het Scheveningse strand!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niks. Vooral in de zomer zijn er veel leukere dingen te doen..
Tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Elke vrije dag naar het Scheveningse strand!!.
Mijn schoonmoeder (goed we zijn niet getrouwd, maar oke) heeft een Suziki Jeep, alle ramen open, dak openquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tof.
35 graden, 3 uur in de trein heen en 3 uur terug![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder (goed we zijn niet getrouwd, maar oke) heeft een Suziki Jeep, alle ramen open, dak open![]()
![]()
![]()
Chicky naast me, mooie muziek op, wat wil een mens nog meer!
.
7,8quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:33 schreef oor het volgende:
zo toets zit erop. nu wachten tot ze het hebben nagekeken en een cijfer mailen
[afbeelding]
Jammer dat dat iets te ver weg is voor mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Elke vrije dag naar het Scheveningse strand!!.
Doe mij maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jammer dat dat iets te ver weg is voor mij..
Maar het klinkt wel lekker..
Prijs uwzelf gelukkig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic, want ik ga ook weer naar school.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:53 schreef Etcetera het volgende:
humor op BB:
hertentamen MTM1 - VOOR ALLE LUMMELS DIE HET TENTAMEN GEMIST HEBBEN
inclusief die koeienletters
hehe 1 September weer hè, niet tè enthousiastquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prijs uwzelf gelukkig.
Ik ben blij dat ik al vakantie heb
Zo wel werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |