Doen ze bij ons ook wel hoor.. Ach, boeit me niet, maar als ze gana klagen over mijn 'excentrieke' samenvattingsmanier dan krijgen ze met mij te makenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik heb het zo zwaar joh, wil je niet weten![]()
Ik vind het al knap van mezelf dat ik na anderhalve week nog steeds bij loop met het lezen van de stof en nog geen enkel college geskipt heb, kom jij even vertellen dat je al dingen aan het uittikken bent... Zou ik ook nog doen, want er wil iemand profiteren van mijn samenvattingen en aantekeningen enzo. Aangezien ik niet zo gediend ben van de manier waarop me dat opgedragen is, neem ik lekker alle tijd om die shit uit te werken![]()
Boeit mij doorgaans ook niet zoveel hoor, totdat mensen niet meer vragen of ze een samenvatting mogen maar het gaan eisen. Ik vind het niet erg om samenvattingen te delen, maar ik maak ze wanneer ik dat wil, niet wanneer een ander er behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doen ze bij ons ook wel hoor.. Ach, boeit me niet, maar als ze gana klagen over mijn 'excentrieke' samenvattingsmanier dan krijgen ze met mij te maken
Ik maak ze nu gewoon eventjes, maar niet altijd hoor!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
Boeit mij doorgaans ook niet zoveel hoor, totdat mensen niet meer vragen of ze een samenvatting mogen maar het gaan eisen. Ik vind het niet erg om samenvattingen te delen, maar ik maak ze wanneer ik dat wil, niet wanneer een ander er behoefte aan heeft.
Zo. En nu ga ik tot etenstijd mezelf toch nog maar wat lezen uit een van mn studieboeken.![]()
Van mij mag jequote:
Ja, hehe, paalquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef Kauki het volgende:
Leuk tv kijken ook, zo met zo'n paal in het zicht
Je zou Prinsjesdag maar verplicht moeten kijken zeg![]()
Moest je de hele middag kijken, of alleen de duur van je lesuur maatschappijleer?
Ik snap ook niet wat die paal midden in een lokaal doet hoor, dat heb ik echt nog nergens gezienquote:Op woensdag 20 september 2006 08:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, hehe, paal
Het ging voornamelijk over 'het verhaaltje' - wat je van sommige punten nou vond.
Ik vond die paal alleen freakin' irritant
Neeh.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die paal midden in een lokaal doet hoor, dat heb ik echt nog nergens gezien![]()
Van Prinsjesdag heb ik alleen Bea in dr jurk zien zitten en Zalm met z'n koffertje voorbij zien komen, maar dat was het ook wel weer. Wel gelezen op internet dat het doel is 'bouwen aan de toekomst', verder helemaal niks.
Dadelijk naar de studieadviseur![]()
Ik kom net uit mn bed gerold.quote:
ik heb mijn bankrekening getracht te spekkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:58 schreef Etcetera het volgende:vrijdags altijd vrij
heb heeeeel braaf m'n aantekeningen zitten uitwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |