Van de filmweken?quote:
Pfffft, wil je m'n adres niet hebben of zo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van de filmweken?
Als je bij mij aan de kassa staat morgen kan je een krijgen![]()
Ik moet navragen als ik die kaartjes wel hebquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Pfffft, wil je m'n adres niet hebben of zo?
Ik ga ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:37 schreef Renesite het volgende:
HaVanavond de magie van het albert heijn kaartje uitproberen
Bios
![]()
Draait ie nog dan? In Breda volgens mij niet meer...quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:32 schreef Renesite het volgende:
Ik ben naar You me and dupree geweestWas wel lachen
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:09 schreef Kauki het volgende:
[..]
Draait ie nog dan? In Breda volgens mij niet meer...
Ik heb hem een hele tijd geleden al gedownload, omdat ik doorgaans eigenlijk alleen in Antwerpen naar de bios ga, en daar komtie pas 1 november uitIk vond het overigens niet zo'n bijzondere film, leuk om een keer te zien maar meer ook niet.
Zo'n foute film.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:32 schreef Renesite het volgende:
Ik ben naar You me and dupree geweestWas wel lachen
![]()
Gaaf! Met school ofzo?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:48 schreef Mainport het volgende:
Morgen naar Praag. Lekker een hele week SOGgen.
Is lachen! Ik had een toffe groep in Berlijnquote:
Ik hoop dat het net zo leuk wordt als Rome.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is lachen! Ik had een toffe groep in Berlijnwil ik graaaag weer eens over doen
![]()
Zwak hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:22 schreef Kauki het volgende:
Ghehe, ik had van 8.45u tot 10.30u college, heb daarna nog even in de bibliotheek zitten lezen maar ben uiteindelijk naar huis gegaan omdat ik moe was. Viel op de fiets bijna in slaap. Heb net nog een uur of 4 liggen pitten...![]()
Euj, ik was gistermorgen ook al om 8.45u op de universiteit (veel te vroeg voor mijn doen), had 's avonds een dodelijk saaie vergadering, daarna nog squashtraining, gevolgd door een constitutieborrel. En dat is iets te laat geworden.quote:
Jij hebt me daar een moeilijk levenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:38 schreef Kauki het volgende:
[..]
Euj, ik was gistermorgen ook al om 8.45u op de universiteit (veel te vroeg voor mijn doen), had 's avonds een dodelijk saaie vergadering, daarna nog squashtraining, gevolgd door een constitutieborrel. En dat is iets te laat geworden.![]()
Maar goed, ik denk dat als ik maar genoeg oefen met borrels (of andere leuke redenen om onwijs laat te gaan slapen) dat ik dan vanzelf minder moeite krijg om de volgende dag enigszins actief te zijn.
Mooie opzet voor een nieuw onderzoek, dit ga ik de komende weken eens testen![]()
Diequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Inderdaad een mooi partciperend onderzoek.. Ik ben bezig met een tegenovergesteld onderzoek waarbij ik probeer veel (uit) te slapen.
Ik heb het zo zwaar joh, wil je niet wetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt me daar een moeilijk leven![]()
Ik ben zooo positief bezig. Mijn samenvattingen na de les uittikken. Dat is een nieuw ideetje van me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |