Mijn 'studie' (quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het vak en de randzaken.. kan verschillen, soms is het wel leuk![]()
Moah, ik doe er in feite te weinig voor om in mijn ogen te studerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef Koewam het volgende:
Pff, MBO kun je gewoon studie noemen hoor vind ik
Van mij mag je alles studeren noemen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef Koewam het volgende:
Pff, MBO kun je gewoon studie noemen hoor vind ik
Ofwel: omdat een ander een fout maakt, moet jij betalen? Ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 6 september 2006 09:07 schreef Renesite het volgende:
Verkeerd boek op de boekenlijst
"Kan je terug brengen en 90% terugkrijgen."
Kutzooi
Och, daar heb ik dan weer minder moeite meequote:Op woensdag 6 september 2006 13:44 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ofwel: omdat een ander een fout maakt, moet jij betalen? Ben je mooi klaar mee
Ik moest eigenlijk vandaag mijn boeken halen, maar mijn afspraak in het ziekenhuis was verzet dus kon ik niet. Netjes geregeld dat ik ze dan morgen op kom halenAlleen een beetje jammer dat ik vandaag dus nog niet veel kan doen...
Hmmm, ben blij dat ik die kuttijden nog niet hebquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Om 19.15 college tot 21.45 mooiniet. Ach het is een vrijekeuzevak, maar die moeten ook gebeuren. Toch liever de kroeg ingegaan
Het zijn toch ook kut tijdenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik moet ook zeggen dat het laatste half uur erg vermoeiend was. Op een gegeven moment mijn aantek. blok maar opgeborgen en mn hoofd op de tafel gelegd. Ik viel net niet in slaap....
En? En? En?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:01 schreef Renesite het volgende:
Noooh, richting school dan maar!
Ik heb een nieuw lesroosterquote:Op donderdag 7 september 2006 11:59 schreef Kauki het volgende:
[..]
En? En? En?
Was het weer ouderwets leerzaam?
Ik mag zometeen mn boeken gaan halen, ik ben benieuwd....
Jouw lesrooster is nog aardig volquote:Op donderdag 7 september 2006 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw lesrooster
Maandag 20 over 9 tot half 4
Dinsdag 20 voor 9 tot 10 over 5
Woensdag 20 over 9 tot half 3
Donderdag 20 voor 9 tot half 3
Vrijdag vrij
Voordeel: Geen vaste tussenurenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:22 schreef Kauki het volgende:
[..]
Jouw lesroosters is nog aardig vol
Vrijdag vrij is echt zo onwijs fijn, lekker lang weekend (ik heb het zelf ook)
Ik heb dat op donderdag dus welquote:Op donderdag 7 september 2006 12:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voordeel: Geen vaste tussenuren
Omdat je zo weinig vakken hebt ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Hehe ik heb 4 keer in de week college, en dan voor de rest 'zelfstudie'
Tis niet eerlijk. Ik volg deze periode 4 vakken, en ik heb 6 colleges... Op de meest idiote tijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja ik doe nu 3 of misschien 4 vakken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |