waifaiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoe spreken jullie wifi eigenlijk uit; wiefie of waaifaai?
MiMo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:01 schreef Xenwolfie het volgende:
Voor ons huis moesten we een vrij dure Linksys router nemen met 3 antennes en SRX erop, en de netwerk adapter van mij heeft ook 3 antennes. Met de vorige configuratie (goedkoop Sitecom routertje met kleine Linksys adapter) haalde ik soms met hangen en wurgen de 60 procent. Nu 90-100 procent maar ik heb soms weer last van netbursts. Opeens zakt het signaal dan onder de 20 procent. En dat is allemaal de schuld door een betonnen muur.
of je voert 'm gewoon op.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:01 schreef Xenwolfie het volgende:
Voor ons huis moesten we een vrij dure Linksys router nemen met 3 antennes en SRX erop, en de netwerk adapter van mij heeft ook 3 antennes. Met de vorige configuratie (goedkoop Sitecom routertje met kleine Linksys adapter) haalde ik soms met hangen en wurgen de 60 procent. Nu 90-100 procent maar ik heb soms weer last van netbursts. Opeens zakt het signaal dan onder de 20 procent. En dat is allemaal de schuld door een betonnen muur.
Dat is dus een Windows(XP iig) onderdeel dat je draadloze verbinding zonder dat je het ziet telkens overbelast waardoor 'ie er om de haverklap uitvliegt. Weer een leuke extra service van Microsoft en eigenlijk vrijwel nutteloos.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:19 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee nog niet geprobeerd.
Waarom zou dat helpen? (Niet dat ik het niet geloof, maar wil graag weten waarom als m'n verbinding stabiel is hij te pas en te onpas uitvalt, zonder dat ik er zelf iets aan verander)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |