En piemels.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.Maar het moet niet ál te vaak gebeuren.
Dan verliest het z'n kracht.
Het is net als met complimentjes.
Die kunnen toch niet 'te vaak gebeuren', gekkie?!quote:
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die kunnen toch niet 'te vaak gebeuren', gekkie?!
En daar hebben we Mr. Original 2006.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Psst. Die grap is al tig keer gemaakt. Ik ben bang dat er niemand meer om zal lachen.
Ik sta altijd open voor geniale ideeen Bupa, altijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet je er natuurlijk wel voor openstellen, hè. Misschien moet je dat eerst eens gaan leren.
Dat zal me werkelijkwaar aan mijn reet roesten hoe vaak die grap al is gemaakt en hoeveel mensen erom lachen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Psst. Die grap is al tig keer gemaakt. Ik ben bang dat er niemand meer om zal lachen.
Op de laatste.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor geniale ideeen Bupa, altijd.
Waar moet de ë?
Waar?quote:
Maak je er een foto van, dat aan je reet roestende gedoe?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal me werkelijkwaar aan mijn reet roesten hoe vaak die grap al is gemaakt en hoeveel mensen erom lachen.
Hoe kan 'ë" nou op de 'laatste' komen?? Wil je twee letters boven elkaar gaan zetten ofzo?quote:
Stoer, joh.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal me werkelijkwaar aan mijn reet roesten hoe vaak die grap al is gemaakt en hoeveel mensen erom lachen.
Goed zo, Huhu. Heb dan geduld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor geniale ideeen Bupa, altijd.
Waar moet de ë?
Dat zal niet gaan lukken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:11 schreef rena het volgende:
[..]
Maak je er een foto van, dat aan je reet roestende gedoe?![]()
Hoezo niet? Is toch een mooi plaatjequote:
1. Je vergeet de PI.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo, Huhu. Heb dan geduld.
Voor de 'n'.
Ik heb de camera opgegetenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:13 schreef rena het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is toch een mooi plaatje?
1. Sorry.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
1. Je vergeet de PI.
2. Het is HuHu, met 2 x een hoofdletter H.
quote:
Laten we het zo zeggen, ik heb er weer een rolletje bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |