Ik open aldoor een topique menquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:50 schreef Jarno het volgende:
Ja gotverre, nu wel een topic openen he.
dem raajt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
But sjoe got it enniewees biekos sjoe roel du sjit!
Zeik niet kom zelf is met een original !quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
ja hier, mits je een fatsoenlijke OP maakt
Nee wel cisco , ik bedoel linksys.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:51 schreef Armageddon het volgende:
Iemand verstand van Netopia routers hier?
Deze mag ook wat jij wilt men !quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:51 schreef Jarno het volgende:
Pleur die van mij maar dicht dan. Heb toch geen zin een OP te maken.
Done.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:51 schreef Jarno het volgende:
Pleur die van mij maar dicht dan. Heb toch geen zin een OP te maken.
Van het weekend wordt het weer wat beter weer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:52 schreef Jarno het volgende:
Twijfel. Ik heb alles gebackupped (denk ik), pleur ik nu dat XP cd'tje erin of doe ik dat op mijn gemak van het weekend?
Op je gemak van het weekend natuurlijk men , je gaat niet nu een complete pc installeren dan doet die het 6 maanden nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:52 schreef Jarno het volgende:
Twijfel. Ik heb alles gebackupped (denk ik), pleur ik nu dat XP cd'tje erin of doe ik dat op mijn gemak van het weekend?
Haastige spoed is zelden goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:52 schreef Jarno het volgende:
't Is natuurlijk vragen om ellende om dat nu ff snel te doen he?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Op je gemak van het weekend natuurlijk men , je gaat niet nu een complete pc installeren dan doet die het 6 maanden niet
Ja , succes he !quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Is natuurlijk vragen om ellende om dat nu ff snel te doen he?.
Ha hier ben je al, wat enorm gezellig dat je even langskomtquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:55 schreef Mainport het volgende:
Hoi.
Waarom moest ik komen dan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha hier ben je al, wat enorm gezellig dat je even langskomt
Det woemen drijfs mie nuts!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef Armageddon het volgende:
Ga jij even noobs uitnodigen yvonne.
nodig jij 114.951 ff uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha hier ben je al, wat enorm gezellig dat je even langskomt
Mits lekkere wijven met grote tieten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef Armageddon het volgende:
Ga jij even noobs uitnodigen yvonne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |