Oh ja, die was ik vergeten te postenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Chromehounds ziet er bij die trailers ook weer grappig uit
Vind het onderste scherm wel leuk, maar zit totaaaaaaal geen emotie in de character, als je dan toch next gen aan het proggen bent, doe dan ook meteen realistische gezichts uitdrukkingen erbij ipv zo'n grafkop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:54 schreef Tain het volgende:
Wordt straks wel moeilijk kiezen zeg welke versie ik ga halen
[afbeelding]
of
[afbeelding]
misschien heeft die man wel gewoon moeite met zijn emoties tonenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:10 schreef knater het volgende:
[..]
Vind het onderste scherm wel leuk, maar zit totaaaaaaal geen emotie in de character, als je dan toch next gen aan het proggen bent, doe dan ook meteen realistische gezichts uitdrukkingen erbij ipv zo'n grafkop.![]()
als de 360 demo er is dan zal ik je die woorden inlaten slikken ouwequote:
Serieus het ziet er echt kut uitquote:
Wow, die hebben ze even knap gevonden op Xboxydequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
De nieuwe Splinter Cell: Double Agent zal zich afspelen in 2007. De game zal zich op verschillende locaties afspelen waaronder Madrid, Londen, Rio de Janeiro, New York en Berlijn. De game zal aardig wat nieuwe features kennen. Zo zal Sam Fisher bij langere missies ook zo nu en dan moeten eten om op krachten te blijven. In bepaalde missies zal Fisher ook een raft (=boot) moet gebruiken. Zeer positief is het feit dat de game ook weer een co-op modus zal bevatten! Het lijkt er nu dan ook op dat we beelden van deze co-op modus hebben gevonden. Hieronder zie je wat plaatjes, ik laat het oordelen aan jullie zelf over.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik het wel mee eens... aan de andere kant.. alles is gratis op de pc schijnt.. wij console gamers betalen voor ons game en genieten er imo meer van daardoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:59 schreef Gamedemon het volgende:
wisten jullie trouwens dat de PC gamers de map pack van ghost recon wel gewoon gratis krijgen? bullshit imo
Say hello to my little friend!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als de 360 demo er is dan zal ik je die woorden inlaten slikken ouwe![]()
Nog even... kunnen we onze lust botvieren op de demo... 14 Juli gaan we los!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef NX het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAaaaaaaaaarrrrrrgggggghhhh!!!![]()
Ik wil em!
![]()
betalen voor zo'n map-pack wordt ik nou niet echt bepaald blij van ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens... aan de andere kant.. alles is gratis op de pc schijnt.. wij console gamers betalen voor ons game en genieten er imo meer van daardoor.
de oblivion updates niet hoor, daar moet ook voor betaald wordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens... aan de andere kant.. alles is gratis op de pc schijnt.. wij console gamers betalen voor ons game en genieten er imo meer van daardoor.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, vind je het grappig ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:38 schreef BMH het volgende:
[..]
"Wij console gamers" "Genieten er imo meer van".
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
Tis wel een beetje bullshit dat jullie er meer van zouden genieten hoor. Je doet net alsof pc gamen de duivel is
. ( en niet zeggen "dat is het ook
" ).
Dat is het ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
Tis wel een beetje bullshit dat jullie er meer van zouden genieten hoor. Je doet net alsof pc gamen de duivel is
. ( en niet zeggen "dat is het ook
" ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |