Ookal is het vet, maar 15 euro omdat hun een incomplete game afleveren?quote:
SPOILERS!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Schiet je al lekker op.
D-Day is cool, vooral als je die berg op gaat vanaf het strand.
Gelul!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ookal is het vet, maar 15 euro omdat hun een incomplete game afleveren?
Mij niet gezien.
Hoezo is nu meteen het spel incompleet afgeleverd of heb je nog nooit expansion packs gezien bij andere spellen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ookal is het vet, maar 15 euro omdat hun een incomplete game afleveren?
Mij niet gezien.
Nee dat zou mooi zijn.. dat jij 15 euro gaat vragen aan Microsoft om die levels te spelen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Maar om er 15 euro voor te vragen, iig doe ik dat niet.
15 euro is goedkoper dan de nieuwe versie van fifa 2007 waar je ook niet veel meer voor krijgtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Ja maar 15 euro vind ik de spuigaten uit lopen.
Ik bedoel, ik betaal zeg maar de winkelprijs ervoor, 65 euro.
Dan hoop je een goed en uitgebreid spel te krijgen.
Ik zag al toen ik de achievement hield, Complete Chapter 1, ik dacht, mooi er komt een deel 2.
Maar om er 15 euro voor te vragen, iig doe ik dat niet.
Ja dat heb ik nog steeds met Unreal Championship.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:43 schreef NX het volgende:
Wat ik er jammer vind, is dat METAL SLUG niet uit komt op de X360, en de XBOX versies zijn niet backwars compatible...
Ik zal jou eens goed aanvoelen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:30 schreef Gamedemon het volgende:
Ik denk persoonlijk niet dat ik prey haal trouwens...
De single player is wel aardig en de guns werken prima daar
maar ik vind de guns in de MP niet goed aanvoelen.
Hehe...quote:
Ziet er echt goed uit die game! Nu nog een Kingdom Hearts op de Xbox 360, mn vriendin is om die game nog steeds boos dat ik mn PS2 verkocht hebquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hierrrr:
http://www.gfdata.de/archiv06-2006-gamefront/1816.htmlDe 360 heeft meer toffe games (voor mij dan
) in het vooruitzicht dan de ouwe Xbox in totaal heeft gekregen
PS2 shot neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Een (kleine) afbeelding:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |