Ja klopt, hij moet veel blazen om zn hersens cool te houdenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:59 schreef Rampestamper het volgende:
Ik heb gisteren een XBOX360 aangeschaft () maar klopt het dat hij in vergelijking met de vorige XBOX veel meer herrie maakt? Als in de ventilatoren draaien continue op volle kracht en/of de DVD-drive draait op volle toeren?
Balen. Gelukkig hoor je hem alleen maar als je geen spel speeltquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja klopt, hij moet veel blazen om zn hersens cool te houden
Tis eerder andersom.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:05 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Balen. Gelukkig hoor je hem alleen maar als je geen spel speelt
Het geluid staat te hard als je gamet, dus hoor je hem nietquote:
Exactquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het geluid staat te hard als je gamet, dus hoor je hem niet
Das waar.. het valt ook pas op als je het spel stopt... die rust danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het geluid staat te hard als je gamet, dus hoor je hem niet
de eerste Xbox versie was niks stiller, de andere versies daarna duidelijk welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:59 schreef Rampestamper het volgende:
Ik heb gisteren een XBOX360 aangeschaft () maar klopt het dat hij in vergelijking met de vorige XBOX veel meer herrie maakt? Als in de ventilatoren draaien continue op volle kracht en/of de DVD-drive draait op volle toeren?
Ah! ik heb al een oplossing gevondenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:13 schreef Rampestamper het volgende:
Waar ik overigens ook wel een beetje van baal is dat van al mijn "oude" XBOX-spellen het er wel twee (!!!) op de XBOX360 doen.
Feliquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:59 schreef Rampestamper het volgende:
Ga je hem nu nog halen? Na de zomer ergens?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hierrrr:
http://www.gfdata.de/archiv06-2006-gamefront/1816.htmlDe 360 heeft meer toffe games (voor mij dan
) in het vooruitzicht dan de ouwe Xbox in totaal heeft gekregen
Ja, de kans is zeer groot dat ik m in november haal als Rainbow Six Vegas uitkomt. Ik twijfel een beetje tussen de 360 en de PS3 voor november. De prijs van de PS3 en de tofheid van RS op live doen me ws kiezen voor een 360quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga je hem nu nog halen? Na de zomer ergens?
Over die RPG, afgezien van de kloterige naam heeft het wel een zekere charme. Ik vind het grafisch niet indrukwekkend maar heb wel het idee dat het echt van je scherm af spat. Heel kleurig.
Vooruit dan maar. Een (kleine) afbeelding:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:14 schreef jorienvdherik het volgende:
preview van PES 6
http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=60454
[..]
![]()
Wanneer haal jij dan de 360?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de kans is zeer groot dat ik m in november haal als Rainbow Six Vegas uitkomt. Ik twijfel een beetje tussen de 360 en de PS3 voor november. De prijs van de PS3 en de tofheid van RS op live doen me ws kiezen voor een 360
Ja of een tactische shooter zoiets als GR en RBS.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet.. rennen en knallen heb ik het liefst.
Ben je er al bijna door.quote:
Ja ik ook.. ben nu bij D-day aangekomen.. heb net die vliegtuigen uit de lucht geschoten met dat apparaat.. was wel coolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben je er al bijna door.
Of speel je hem niet meer omdat je Kameo hebt.
Ga er eigenlijk er wel een beetje vanuit dat je hem volgende week uit hebt.
Je krijgt er wel veel voor terug.. bij de xbox had je add ons, was je meer kwijt ervoor.. denk aan Doom3.quote:
Schiet je al lekker op.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ook.. ben nu bij D-day aangekomen.. heb net die vliegtuigen uit de lucht geschoten met dat apparaat.. was wel cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |