ik vond het 1 van de leukste launch-spellenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaje hoeft niet stil te zitten zeg maar... maar ziet er echt fantastisch uit man
![]()
Kheb net die eindbaas, die boom gedaan.. zo cool gemaakt!!
ff doorzetten want het is echt een hele leuke game met vooral veel sfeerquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
ik snap niks van kameo
vandaag nog ff geprobeerd
Zo lang wachten nogquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef MMaRsu het volgende:
Holy shit prey is vet
Jullie gaan je vermaken met die demo full version 360 gamers
f1 van sonyquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
ja dan had je nu F1 2006
Muis en toetsenbord zal altijd iets beter blijven spelen, maar de controller komt er wel heel erg dicht bij in de buurt. Gewoon oefenen en het wendt vanzelf, viel mij juist alles mee hoe makkelijk het allemaal ging. Call of Duty 2, GR:AW etc. spelen allemaal heerlijk met controller.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:44 schreef Elusive het volgende:
heb ook sinds kort een xbox 360, kan alleen niet aan de besturing van FPS games wennen
spelen jullie dat gewoon net zo snel als de muis/toetsenbord combo op de PC ?
Met PGR3, Burnout, Full Auto, NFS: Most Wanted zul je je dan nog even zoet moeten houden. Dat het jou tegen valt ligt toch echt aan jezelf. Een console moet bij je passen en als er geen goede games voor je tussen zitten heb jij de verkeerde keuze gemaakt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:13 schreef MazeNL het volgende:
Ik heb dat ding eigenlijk maar met één rede gekocht; racespellen. PGR is al maanden saai en Forza duurt nog zo lang... Het valt me allemaal maar tegen.
zitten toch leuke games tussenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Muis en toetsenbord zal altijd iets beter blijven spelen, maar de controller komt er wel heel erg dicht bij in de buurt. Gewoon oefenen en het wendt vanzelf, viel mij juist alles mee hoe makkelijk het allemaal ging. Call of Duty 2, GR:AW etc. spelen allemaal heerlijk met controller.
[..]
Met PGR3, Burnout, Full Auto, NFS: Most Wanted zul je je dan nog even zoet moeten houden. Dat het jou tegen valt ligt toch echt aan jezelf. Een console moet bij je passen en als er geen goede games voor je tussen zitten heb jij de verkeerde keuze gemaakt.
Ik zelf kom niet eens aan alle games toe, nog steeds niet. Terwijl ik bij de Playstation 2 juist maar 2 goede games per jaar had ofzo.
Moddervet. Hoewel dat geheel te danken is aan die achtbaan-gameplay. Er stijgt echt meer bloed naar je hoofd als je over die rails heenrent en ik kreeg daardoor een korte scheut hoofdpijn...Zat toch echt gewoon stil op mijn stoel....quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef MMaRsu het volgende:
Holy shit prey is vet
Jullie gaan je vermaken met die demo 360 gamers
quote:Behalve de toevoegingen in gameplay heeft de game grafisch een flinke boost gekregen. Dat mag ook wel, want we zijn inmiddels belandt bij de volgende generatie consoles. De game ziet er behoorlijk goed uit op de Xbox 360 en vooral de herkenbaarheid van de voetballers is erop vooruit gegaan. We weten inmiddels dat 'de concurrent' meer licenties heeft dan Pro Evo, maar ook hier heeft Konami aan gedacht. Er zijn weer twintig extra teams toegevoegd en zelfs het Nederlandse elftal is speelbaar! Zoals ik al eerder vermeldde in deze preview zijn ook de animaties weer behoorlijk realistisch en met het grafische plaatje zit het dus ook wel goed.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:02 schreef curry684 het volgende:
Voor degenen die het nog niet door hadden: Chapter 2 is nu beschikbaar, 725Mb voor 1200MP. Je hebt wel wat geduld nodig daar ik na een uur al reeds op 2% completed sta.
[edit]Xboxic even down tijdens verhuizing, linkje doet het rond een uur of 2 weer[/edit]
quote:Donderdag 22 juni 2006 - Het kan niet op met de nieuwe titels voor de Xbox 360. De studio Edge of Reality komt met het nieuwe spel Cipher Complex en kondigt dit aan met twee hele mooie artworks van de game. Ze willen er een game van maken als geen ander.
De developer wil in dit nieuwe spel zich vooral gaan richten op een hele goede AI en een erg interactieve omgeving. Wat erg helpt bij deze doelstellingen is de ervaringen die het team heeft met games als The Sims, waarbij de AI erg menselijk moet zijn. Met games als Tony Hawk en Spider-Man die ze geport hebben voor de Nintendo 64, weet men daar ook het een en ander van levelopbouw.
Quote:
"In too many games, levels are just something that serves as background noise with a couple of notable points worth looking at before moving on to the next area. Forget that! We've been working on a lot of these levels for months apiece and we want to make sure that we make the most of them."
Het verhaal volgt iemand die voor de regering werkt genaamd John Cipher. Deze infiltreert Siberië voor een neergestorte satelliet. Ook zijn er nog drie andere characters bekend waaronder twee vrouwen, waarvan één blonde genaamd Coldwell en een mysterieuze Mishka. De derde is een enge oude man genaamd Anakov.
De gameplay moet voor een soort ‘hide and seek’ game worden, zoals ze het zelf noemen. Veel voorbeelden geeft de developer niet. Dit doen ze omdat ze misschien een verkeerde indruk van het spel kunnen geven als ze het niet kunnen laten zien aan de hand van wat beeldmateriaal.
Wat ze wel kwijt wilden is dat de AI zich aan zal passen aan de specifieke omgevingen. Als je ergens langs probeert te sluipen en je schiet een licht kapot, zullen de vijanden niet stilstaan en niks doen. Iemand kan hierdoor bijvoorbeeld beter en voorzichtiger gaan rondzoeken, terwijl een ander hulp roept en weer iemand anders alleen iemand roept om het licht te maken.
Hoewel het singleplayer avontuur een sterk verhaal krijgt met behulp van de schrijver van scripts voor onder andere Chronicles of Narnia en the Thin Red Line, moet de multiplayer ook een groot aspect gaan vormen in Cipher Complex. Vooral op het gebied van teams moet dit ook met de omgevingen erg bijzonder worden. Hier is echter ook niets van bekend helaas.
Wel weet Edge of Reality te melden dat ze een hoop in de planning hebben staan. Zo zullen er voertuigen inkomen, gelimiteerde character growth en zoals zij het noemen “destructible stuff”. Er zal nog een erg speciale feature in voorkomen, maar deze willen ze liever nog even geheim houden.
Het spel is al twee jaar in ontwikkeling en moet ergens in het jaar 2007 uitkomen. Hieronder vind je de eerste twee artworks.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:02 schreef curry684 het volgende:
Voor degenen die het nog niet door hadden: Chapter 2 is nu beschikbaar, 725Mb voor 1200MP. Je hebt wel wat geduld nodig daar ik na een uur al reeds op 2% completed sta.
[edit]Xboxic even down tijdens verhuizing, linkje doet het rond een uur of 2 weer[/edit]
Ik ook niet.. rennen en knallen heb ik het liefst.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er ook goed uit.
Alleen hou ik niet zo van stealth spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |