en in het echt nog weer mooierquote:Op maandag 26 juni 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
in google earth is de omgeving nog mooier
Van de week hoop ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:31 schreef Wessiej het volgende:
Vét, wanneer krijg jij hem?
Op gcshop staat die 'direct leverbaar' dus hoop dat ik hem morgen (wel ergens anders) kan ophalen.
Ik ben erg nieuwsgierigquote:Op maandag 26 juni 2006 23:28 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is al uit, maar er zijn nog nergens reviews te lezen.quote:
Ook een reden waarom ik nieuwsgierig benquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is al uit, maar er zijn nog nergens reviews te lezen.
Dat belooft meestal weinig goeds..
Ze proberen er zoveel mogelijk te verkopen voor de reviews op internet staan, denk ik.
Dat is de Japanse versie. (die overigens wel helemaal in het Engels is)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
Nu 1 review beschikbaar en dat is een 6,8
http://www.gamebrink.com/xbox-360/1368-Over_G-reviews.html
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
Maar ik vertrouw het niet meer na 5 kut delen
Ik wil Texas Hold 'Em Poker gewoon kunnen downloaden. Waarom duurt dat zo lang???quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox Live Arcade Unplugged aangekondigd
Hoeveel kosten deze games als je ze via Live download? Ik vind 40 euro namelijk best een hoop... Al is het wel een aardige disc voor degenen zonder Xbox Live.
Graphic whorequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond 3 anders de beste1 en 2 waren nogal lelijk.
Gfx hoer!... oh nee das niet waar, anders kocht je ook geen wie .quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond 3 anders de beste1 en 2 waren nogal lelijk.
Doofpot .. hoor er niets meer overquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Texas Hold 'Em Poker gewoon kunnen downloaden. Waarom duurt dat zo lang???
Naja, kut.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel
Maar ik vertrouw het niet meer na 5 kut delen
Ik zou best wel zin hebben in een nieuwe coole Toni Hawk. Maar dan wel met de eigenschappen die deel 2 had: een strakke besturing en compacte levels met veel secrets en moeilijk te bereiken plekjes. Geen gezeik met een free roaming city, fietsen, etc…quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:29 schreef Bastard het volgende:
Ik zweer ook bij 2.. die velden waren cooler en de besturing was beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |