Hoe is de game verder, multiplayer zit wel goed, maar voor de rest?quote:
Ik speel eigenlijk alleen maar multiplayerquote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe is de game verder, multiplayer zit wel goed, maar voor de rest?
FIght night 3 heb ik nu trouwens geleend..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik wil eigenlijk straks Battlefield 2 kopen, zijn er nog meer mensen hier die hem hebben?
Anders zit ik aan Fight Night 3 ofzo te denken..
M'n eerste 360 spel
als je burnout haalt moet ik er bij zeggen dat de SP niet lang leuk blijft en dat het eigenlijk een live game isquote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga denk ik maar Burnout Revenge en/of Battlefield 2 halen
Kut ik dacht dat de mediamarkt op zondag open was
Morgen dan maar
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je burnout haalt moet ik er bij zeggen dat de SP niet lang leuk blijft en dat het eigenlijk een live game is
je hebt standaard alles unlocked onlinequote:Op zondag 25 juni 2006 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Ik dacht dat de SP ook juist tof was, om auto's te unlocken enzo...
Ik heb BF2 op dit moment geleend van een maat van me, vermakelijke game. Burnout heb ik ook, SP is idd niet supertof, maar speel het nog veel over Live.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga denk ik maar Burnout Revenge en/of Battlefield 2 halen
Kut ik dacht dat de mediamarkt op zondag open was
Morgen dan maar
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:13 schreef Rampestamper het volgende:
Ik heb ook mijn gamercard er maar even bij gezet.
Maar wel heel mooiquote:Op maandag 26 juni 2006 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
Kijken of ik vanavond verder komt met GRAW. Pittig spel hoor.
Sowieso komt er geen content in de weekenden, dus vanaf vandaag mag je weer gaan hopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt die Prey demo dit jaar nog?
Ik zou niet gek opkijken als de demo na release van het spel komt.. ook omdat er sinds net pas WK thema's en pictures te koop zijn op marketplace. Ook zo lekker op tijd dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt die Prey demo dit jaar nog?
Hoort gewoon allemaal bij de hype, en mensen vinden het nu eenmaal leuk om te lezen en te speculeren.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
Webshops zitten heel vaak fout en nemen vaak een vroegere releasedate om pre-orders te trekken. Ik snap niet waarom mensen de website van een winkel als geloofwaardig uitgangspunt nemen, die mensen zitten ook maar te gissen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:50 schreef Tain het volgende:
was dit al langs geweest?
[..]
http://1up.com/do/newsStory?cId=3151655
Nou, een exclusive wordt het dus niet.quote:1UP: Is Assassin's Creed an exclusive title for the PS3 or is it only announced for the PS3?
Ubisoft: "Assassin's Creed is coming to the PS3. No other announcements have been made."
1UP: So it is not exclusive?
Ubisoft: "Assassin's Creed is coming to the PS3. No other announcements have been made."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |