Daar ben ik het voor 100% mee eens.quote:Op maandag 16 april 2007 15:13 schreef Soul79 het volgende:
Okee, dan begrijpen we elkaar. Met 'beste' heeft dat wat ik zei ook niks te maken, het is een kwestie van uitstraling. Al betwijfel ik of Maradona 'legendarisch' is om zijn coke gebruik, in tegendeel zelfs.
Wat hun kwaliteiten betreft denk ik dat Maradona technisch beter was, dus wat hij met een bal kon. Maar Cruijff had misschien een beter spelinzicht, hij benaderde het voetbal als een schaakspelletje wat Maradona nooit zou doen, dat was een echte straatvoetballer en zo is hij altijd blijven spelen
Overigens verklaart dit ook, waarom jij Maradona in je avatar hebt en ik Bergkampquote:Op maandag 16 april 2007 15:13 schreef Soul79 het volgende:
Okee, dan begrijpen we elkaar. Met 'beste' heeft dat wat ik zei ook niks te maken, het is een kwestie van uitstraling. Al betwijfel ik of Maradona 'legendarisch' is om zijn coke gebruik, in tegendeel zelfs.
Wat hun kwaliteiten betreft denk ik dat Maradona technisch beter was, dus wat hij met een bal kon. Maar Cruijff had misschien een beter spelinzicht, hij benaderde het voetbal als een schaakspelletje wat Maradona nooit zou doen, dat was een echte straatvoetballer en zo is hij altijd blijven spelen
Nou ja, hij kon ze ook niet, vermoed ik. Maar goed, Ronaldinho kan dan weer dingen die zelfs Maradona niet kon, maar die zie ik dan weer niet met een abominabel team de WK-finale halen zoals Maradona in 1990.quote:Op maandag 16 april 2007 15:40 schreef Robar het volgende:
Cruijff had die handigheidjes allemaal niet nodig
Hij kreeg een gele kaart wegens een grote bek tegen de scheidsrechter. De Seventies weetjewel, Hollandse vrijgevochtenheid, brutaliteit tegen het gezag. Dat betekende toen nog iets. Tegenwoordig scheldt iedereen op de scheids maar toen durfde alleen Cruijff datquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef BonJovi het volgende:
Wat was de actie ook alweer? ik ben het vergeten
Ojaquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hij kreeg een gele kaart wegens een grote bek tegen de scheidsrechter. De Seventies weetjewel, Hollandse vrijgevochtenheid, brutaliteit tegen het gezag. Dat betekende toen nog iets. Tegenwoordig scheldt iedereen op de scheids maar toen durfde alleen Cruijff dat![]()
Maar misschien bedoelt Tong80 Cruijffs slalom in de eerste minuut, waarmee hij een penalty versierde.
Lijkt mij niet. Hij ligt al sinds zaterdag niet meer op de IC, maar hij is nog niet ontslagen uit het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was ie bij de superclassico?
Ik bedoel de solo idd. Een gele kaart krijgen in de rust is ook uniek natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hij kreeg een gele kaart wegens een grote bek tegen de scheidsrechter. De Seventies weetjewel, Hollandse vrijgevochtenheid, brutaliteit tegen het gezag. Dat betekende toen nog iets. Tegenwoordig scheldt iedereen op de scheids maar toen durfde alleen Cruijff dat![]()
Maar misschien bedoelt Tong80 Cruijffs slalom in de eerste minuut, waarmee hij een penalty versierde.
Was zeker mooie docu, vond die foto mooi van hem tegen belgie. 6 man die angstig voor hem staan.quote:Op maandag 30 april 2007 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanavond komt op sport 1 de docu When Lineker met Maradona
Ik ken hem al en hij is wel cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |