abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48382514
Okee, dan begrijpen we elkaar. Met 'beste' heeft dat wat ik zei ook niks te maken, het is een kwestie van uitstraling. Al betwijfel ik of Maradona 'legendarisch' is om zijn coke gebruik, in tegendeel zelfs.

Wat hun kwaliteiten betreft denk ik dat Maradona technisch beter was, dus wat hij met een bal kon. Maar Cruijff had misschien een beter spelinzicht, hij benaderde het voetbal als een schaakspelletje wat Maradona nooit zou doen, dat was een echte straatvoetballer en zo is hij altijd blijven spelen
pi_48383316
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:13 schreef Soul79 het volgende:
Okee, dan begrijpen we elkaar. Met 'beste' heeft dat wat ik zei ook niks te maken, het is een kwestie van uitstraling. Al betwijfel ik of Maradona 'legendarisch' is om zijn coke gebruik, in tegendeel zelfs.

Wat hun kwaliteiten betreft denk ik dat Maradona technisch beter was, dus wat hij met een bal kon. Maar Cruijff had misschien een beter spelinzicht, hij benaderde het voetbal als een schaakspelletje wat Maradona nooit zou doen, dat was een echte straatvoetballer en zo is hij altijd blijven spelen
Daar ben ik het voor 100% mee eens.
Maradona was echt meer een ras(straat)voetballer.
Cruijff had die handigheidjes allemaal niet nodig
pi_48383348
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:13 schreef Soul79 het volgende:

Overigens verklaart dit ook, waarom jij Maradona in je avatar hebt en ik Bergkamp
Andere maatstaven
pi_48385005
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:40 schreef Robar het volgende:

Cruijff had die handigheidjes allemaal niet nodig
Nou ja, hij kon ze ook niet, vermoed ik. Maar goed, Ronaldinho kan dan weer dingen die zelfs Maradona niet kon, maar die zie ik dan weer niet met een abominabel team de WK-finale halen zoals Maradona in 1990.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 april 2007 @ 00:54:39 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_48403455
Je hebt Maradona en Pele. Waarvan ik Pele de betere vind. Daaronder heeft ieder land zijn eigen favoriet. Eusebio, Puskas Cruijff of Zidane etc. Waarbij Cruijff misschien een streepje voor heeft. Is ook gekozen tot beste europese speler all time. Beckenbauer die tweede werd vond dat terecht.

Alleen in Nederland hebben we het over de grote drie. Op een paar freaks na natuurlijk. Ik zet Garrincha ook altijd op één

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48403875
Ja precies
AFC AJAX
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 april 2007 @ 03:10:58 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_48405384
En het doet er niet toe dat Cruijff geen wereldkampioen is geworden.

Cruijff had namelijk de mooiste actie ooit in een WK-finale.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48420356
Wat was de actie ook alweer? ik ben het vergeten
AFC AJAX
pi_48422697
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef BonJovi het volgende:
Wat was de actie ook alweer? ik ben het vergeten
Hij kreeg een gele kaart wegens een grote bek tegen de scheidsrechter. De Seventies weetjewel, Hollandse vrijgevochtenheid, brutaliteit tegen het gezag. Dat betekende toen nog iets. Tegenwoordig scheldt iedereen op de scheids maar toen durfde alleen Cruijff dat

Maar misschien bedoelt Tong80 Cruijffs slalom in de eerste minuut, waarmee hij een penalty versierde.
pi_48423557
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Hij kreeg een gele kaart wegens een grote bek tegen de scheidsrechter. De Seventies weetjewel, Hollandse vrijgevochtenheid, brutaliteit tegen het gezag. Dat betekende toen nog iets. Tegenwoordig scheldt iedereen op de scheids maar toen durfde alleen Cruijff dat

Maar misschien bedoelt Tong80 Cruijffs slalom in de eerste minuut, waarmee hij een penalty versierde.
Oja
AFC AJAX
pi_48428258
Was ie bij de superclassico?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48428673
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was ie bij de superclassico?
Lijkt mij niet. Hij ligt al sinds zaterdag niet meer op de IC, maar hij is nog niet ontslagen uit het ziekenhuis.
pi_48428757
Ik las op VI dat hij zeker zou gaan, maar ik denk dat hij dan vermoord zou worden door zijn dochter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48429711
Zijn dochter was er, hijzelf niet.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_48434637
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:02:50 #91
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_48435101
yo
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 april 2007 @ 01:24:00 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_48444993
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ik bedoel de solo idd. Een gele kaart krijgen in de rust is ook uniek natuurlijk

pi_48787593
Diego die bij de Davis Cup met zijn shirtje zit te zwaaien is wel zijn meest trieste actie in zijn leven
pi_48829153
Telerman: The government made up Maradona’s death
Presidential candidate for October elections Roberto Lavagna yesterday said that the government had “made up” rumours about Diego Maradona’s alleged death in order to avoid people paying attention to the government’s political manoeuvres.
pi_48867771
Vanavond komt op sport 1 de docu When Lineker met Maradona

Ik ken hem al en hij is wel cool
pi_48867832
Ik heb die docu op de BBC gezien en vond het ietwat tegenvallen...

Is Maradona onderhand alweer ontslagen uit de ontwenningskliniek?
  Trouwste user 2022 maandag 30 april 2007 @ 22:39:33 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_48874483
Leuek docu, niet echt geweldig.

pi_48900526
Lineker vs Diego

De tegenstelling qua persoon kunnen niet groter zijn
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:15:47 #99
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_48900800
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanavond komt op sport 1 de docu When Lineker met Maradona

Ik ken hem al en hij is wel cool
Was zeker mooie docu, vond die foto mooi van hem tegen belgie. 6 man die angstig voor hem staan.
http://www.worldcupblog.org/upload/_belgio_82.jpg
  Trouwste user 2022 woensdag 2 mei 2007 @ 04:44:00 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_48915110
Eén van de mooiste sportfoto's ooit.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')