abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:04:19 #1
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_39117536
Was ik net even in een bruin-/witgoed winkel om te kijken voor een wekkerradio. Ik hou ervan om zelf rond te neuzen en m`n eigen oordeel te vellen over een product. Ik was nog geen 1 minuut op de desbetreffende afdeling of meteen zo`n gladgeschoren in pak gestoken jochie komt naar mij toe: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik zeg nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna een andere verkoper: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik weer zeggen nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna weer een andere met dezelfde vraag

GODVERDOMME, Ik heb nu al twee keer gezegt dat ik geen hulp wil, als ik iets wilt weten dan roep ik je wel. Damn en je voelt je meteen ongemakkelijk want als je binnenkomt nemen ze allemaal strategische posities in en voel je bij elke stap dat hun ogen je volgen.
Ik haat dat soort zaken met die patserige, puisterige verkopertjes. Geef mij maar mediamarkt, wellicht niet de beste maar je kan tenminste wel in alle rust rondkijken.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:07:51 #2
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_39117628
Beter haal je je wekkerradio bij de Action of Blokker.
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:13:29 #3
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_39117748
ik doe altijd oordopjes in van mijn mp3 speler
doe ik altijd net alsof ik ze niet kan horen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_39117878
hang een bordje om je nek:
quote:
IK KIJK EVEN ROND
als ik hulp nodig heb, meld ik me wel
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:22:35 #5
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_39117940
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:19 schreef Argento het volgende:
hang een bordje om je nek:
[..]
Misschien doe ik dat de volgende keer wel, maar niet in die zaak. Daar kom ik niet meer.
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:27:57 #6
150075 Jorie
Waar is de ZON!?
pi_39118060
Ik was laatst ook in een kledingwinkel en toen ging ik een broek passen. Nou ben ik als 18-jarige meid aardig lang, dus de broek was echt te kort. Hing zowat op de enkels. Dat was geen driekwartsbroek ofzo, maar een gewone lange broek. Komt er zo'n jong ding naar me toe en zegt: Nou, zit goed he!? Vooral van boven zit die goed!! Ik zeg: hij is veel te kort zoals je ziet. ZIj zegt: Ach valt wel mee, even wat naar beneden trekken en dan zit die wel goed! Vooral als je leuke gymschoenen eronder doet, staat het leuk.
WAT EEN DOM WICHT
Ben meteen de winkel uitgegaan en 10 minuten later heb ik een mooie broek gekocht die perfect is van lengte!
pi_39118066
Helemaal irritant is als ze je allerlei dingen aan proberen te smeren. Ik moest een keer van zo'n biatch een imode kopen, maar dat is dus ghey. Probeert ze me over te halen en nadat ik wegliep gaf ze me nog een boekje over imode: "Zodat je nog eens na kan lezen wat je nu allemaal mist." .
pi_39118410
Volgende keer toch maar naar de Kijkshop gaan dan
pi_39120531
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:27 schreef Jorie het volgende:
Ik was laatst ook in een kledingwinkel en toen ging ik een broek passen. Nou ben ik als 18-jarige meid aardig lang, dus de broek was echt te kort. Hing zowat op de enkels. Dat was geen driekwartsbroek ofzo, maar een gewone lange broek. Komt er zo'n jong ding naar me toe en zegt: Nou, zit goed he!? Vooral van boven zit die goed!! Ik zeg: hij is veel te kort zoals je ziet. ZIj zegt: Ach valt wel mee, even wat naar beneden trekken en dan zit die wel goed! Vooral als je leuke gymschoenen eronder doet, staat het leuk.
WAT EEN DOM WICHT
Ben meteen de winkel uitgegaan en 10 minuten later heb ik een mooie broek gekocht die perfect is van lengte!
had je niet al van te voren door dat die broek te kort was
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:26:12 #10
150075 Jorie
Waar is de ZON!?
pi_39140909
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:58 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

had je niet al van te voren door dat die broek te kort was
Joah ik had mijn twijfels, maar dr stond 'extra long' op! Ik dacht van ach... ik probeer het wel ff!!
pi_39141190
Ik heb wel eens gehad toen liepen m'n vriendin en ik een winkel binnen, zagen we meteen de verkopers wakker worden en er kwam direct eentje op ons aflopen, wij draaiden om en binnen 10 seconden weer de winkel uit!

Heb er ook een hekel aan als verkopers bij de deur staan om te kijken of er nog mensen komen
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:36:01 #12
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_39141193
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:04 schreef freddygonzales het volgende:
Was ik net even in een bruin-/witgoed winkel om te kijken voor een wekkerradio. Ik hou ervan om zelf rond te neuzen en m`n eigen oordeel te vellen over een product. Ik was nog geen 1 minuut op de desbetreffende afdeling of meteen zo`n gladgeschoren in pak gestoken jochie komt naar mij toe: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik zeg nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna een andere verkoper: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik weer zeggen nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna weer een andere met dezelfde vraag

GODVERDOMME, Ik heb nu al twee keer gezegt dat ik geen hulp wil, als ik iets wilt weten dan roep ik je wel. Damn en je voelt je meteen ongemakkelijk want als je binnenkomt nemen ze allemaal strategische posities in en voel je bij elke stap dat hun ogen je volgen.
Ik haat dat soort zaken met die patserige, puisterige verkopertjes. Geef mij maar mediamarkt, wellicht niet de beste maar je kan tenminste wel in alle rust rondkijken.
Hier had ik altijd last van bij de IT's . Ik ben er niet meer geweest sins een verkoper handjeswrijvend
aan mij vroeg of ik al een keus had gemaakt. Dit was nadat ik al 2 keer had gezegd dat ik wel iemand zou roepen als ik ze nodig had.
Horrible Cunt!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:49:57 #13
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_39141669
Verkopers kunnen idd erg irritant zijn en weten soms niet van ophouden..

Ik was eens een keer bij vodafone voor een nieuwe telefoon en wist al welke ik wou hebben. Gewoon de nieuwere versie van mijn vorige, niet teveel poespas erop en gewoon voor te bellen. En toen begon het:

Verkoper: Ja meneer maar mag ik u deze telefoon niet laten zien etc..mooi ding alles erop en eraan..
Ik: Nee die wil ik die is goed voor mij
Verkoper: Nee ik moet je toch ff laten zien wat deze allemaal kan en hoe handig hij wel niet is en zeker met bepaalde vodafone services
Ik: Nee die is goed..
Verkoper: Aandringen..
Ik: Was het gesprek moe --> oke, laat maar horen
Verkoper: blij --> bla bla bla heel verhaal (dikke 5 min), enorm trots dat hij was. Ik mee knikken en enthousiast zij.. Eindelijk klaar
Ik: Nee ik wil toch die en daar blijft het bij
Verkoper:
Ik:

Of bij die winkels zoals de dixons of it's dat ze net doen alsof je allemaal kortingen krijgt en speciale prijsjes maken

Had een keer bij it's een tv gekocht, hup naar de kassa om te betalen. Begon die gast me toch als een gek op het toetsenbord te tikken en maar smilen en zo van:

Je kan hier nog wat vanaf krijgen, je hebt geluk bla bla bla, dit gaat er nog af en dit

Dat mensen in die onzin trappen, tis allemaal grote bullshit. Ook bij dixons met dat betalen en die extra garantiedingen..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:53:31 #14
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_39141802
Ik denk dat het een verkapte boodschap was van God; je werd immers 3 keer aangesproken; dat verwijst ongetwijfeld naar de heilige drie- eenheid. Nu heb je een bepaalde missie, maar welke dat is dat komt een engel je binnenkort vast wel vertellen.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:03:27 #15
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_40168085
Ben jij een triangeljostie? Kan me namelijk voorstellen dat ze jouw soort zonder begeleiding liever niet zien
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:12:28 #16
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40168370
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef LENUS het volgende:
Ben jij een triangeljostie? Kan me namelijk voorstellen dat ze jouw soort zonder begeleiding liever niet zien
Ben jij homo?
pi_40168449
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:13 schreef type_29 het volgende:
ik doe altijd oordopjes in van mijn mp3 speler
doe ik altijd net alsof ik ze niet kan horen
Ook mijn truc Helpt ook zéér goed tegen die #$@#^#@(#&@ enquete mensen op straat! Maar daar kan je weer een geheel nieuw topique over openen..
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:16:27 #18
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_40168498
potverdikkie. 3 keer wordt je netjes gevraagd of je ergens hulp bij nodig hebt en dan zijn ze direct al opdringerig.

volgens mij heb je weldegelijk hulp nodig. Maar niet bij het kopen van een wekkerradio
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_40169188
De ene wil gelijk geholpen en een ander niet ... verkopers kunnen dat toch niet ruiken.
En als je dan niet direct op een klant afloop krijg je weer dat gezeur van "de verkopers bleven maar staan terwijl ik hulp nodig had".
Ikzelf stap pas op een klant af als ie 2 a 3 minuten naar een product staat te kijken.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:53:37 #20
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_40175034
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef hamkaastosti het volgende:
potverdikkie. 3 keer wordt je netjes gevraagd of je ergens hulp bij nodig hebt en dan zijn ze direct al opdringerig.

volgens mij heb je weldegelijk hulp nodig. Maar niet bij het kopen van een wekkerradio
Je hebt geen last van opdringerige verkopers, omdat je waarschijnlijk maar een arme sloeber bent.

Ik vindt het in ieder geval behoorlijk lastig als ik gewoon rond wil kijken zonder lastig gevallen te worden.
Horrible Cunt!
pi_40175102
Ik ben zelf part-time verkoper en ik ben verplicht om bijna direct naar een klant toe te lopen om vragen of ik hem/haar ergens mee kan helpen.

Mijn baas ziet dat meer als klantvriendelijkheid
BlaBlaBla
pi_40175276
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben zelf part-time verkoper en ik ben verplicht om bijna direct naar een klant toe te lopen om vragen of ik hem/haar ergens mee kan helpen.

Mijn baas ziet dat meer als klantvriendelijkheid
ik zie dat als irritant
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40175466
Jaah vooral als ze kijken wat je aan het kijken ben of aan het doen bent als je de winkel rondloopt. Ik krijg het dan altijd zoo benauwd
pi_40175610
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Ici-Paris het volgende:
Jaah vooral als ze kijken wat je aan het kijken ben of aan het doen bent als je de winkel rondloopt. Ik krijg het dan altijd zoo benauwd
ze denken dat je gaat stelen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40175865
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:16 schreef postmortum het volgende:

[..]

ze denken dat je gaat stelen
Als er een groep "gekleurde/wannabe-gekleurde" gozers de winkel inlopen vraag ik gelijk of ik hun kan helpen ... meestal lopen ze gelijk weg ..
Liever dat ze weglopen ipv 20 gestolen broeken ( was vorige week gebeurt ... was een groep van 6 man ... bleek dat ze 20 spijkerbroeken hadden gejat ... gelukkig had de beveiliging ze te pakken )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')