quote:IK KIJK EVEN ROND
als ik hulp nodig heb, meld ik me wel
Misschien doe ik dat de volgende keer wel, maar niet in die zaak. Daar kom ik niet meer.quote:
had je niet al van te voren door dat die broek te kort wasquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:27 schreef Jorie het volgende:
Ik was laatst ook in een kledingwinkel en toen ging ik een broek passen. Nou ben ik als 18-jarige meid aardig lang, dus de broek was echt te kort. Hing zowat op de enkels. Dat was geen driekwartsbroek ofzo, maar een gewone lange broek. Komt er zo'n jong ding naar me toe en zegt: Nou, zit goed he!? Vooral van boven zit die goed!! Ik zeg: hij is veel te kort zoals je ziet. ZIj zegt: Ach valt wel mee, even wat naar beneden trekken en dan zit die wel goed! Vooral als je leuke gymschoenen eronder doet, staat het leuk.
WAT EEN DOM WICHT![]()
Ben meteen de winkel uitgegaan en 10 minuten later heb ik een mooie broek gekocht die perfect is van lengte!![]()
Joah ik had mijn twijfels, maar dr stond 'extra long' op! Ik dacht van ach... ik probeer het wel ff!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
had je niet al van te voren door dat die broek te kort was
Hier had ik altijd last van bij de IT's . Ik ben er niet meer geweest sins een verkoper handjeswrijvendquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:04 schreef freddygonzales het volgende:
Was ik net even in een bruin-/witgoed winkel om te kijken voor een wekkerradio. Ik hou ervan om zelf rond te neuzen en m`n eigen oordeel te vellen over een product. Ik was nog geen 1 minuut op de desbetreffende afdeling of meteen zo`n gladgeschoren in pak gestoken jochiekomt naar mij toe: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik zeg nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna een andere verkoper: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik weer zeggen nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna weer een andere met dezelfde vraag
![]()
GODVERDOMME, Ik heb nu al twee keer gezegt dat ik geen hulp wil, als ik iets wilt weten dan roep ik je wel. Damn en je voelt je meteen ongemakkelijk want als je binnenkomt nemen ze allemaal strategische posities in en voel je bij elke stap dat hun ogen je volgen.
Ik haat dat soort zaken met die patserige, puisterige verkopertjes. Geef mij maar mediamarkt, wellicht niet de beste maar je kan tenminste wel in alle rust rondkijken.
Ben jij homo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef LENUS het volgende:
Ben jij een triangeljostie? Kan me namelijk voorstellen dat ze jouw soort zonder begeleiding liever niet zien
Ook mijn trucquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:13 schreef type_29 het volgende:
ik doe altijd oordopjes in van mijn mp3 speler
doe ik altijd net alsof ik ze niet kan horen
Je hebt geen last van opdringerige verkopers, omdat je waarschijnlijk maar een arme sloeber bent.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef hamkaastosti het volgende:
potverdikkie. 3 keer wordt je netjes gevraagd of je ergens hulp bij nodig hebt en dan zijn ze direct al opdringerig.
volgens mij heb je weldegelijk hulp nodig. Maar niet bij het kopen van een wekkerradio
ik zie dat als irritantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben zelf part-time verkoper en ik ben verplicht om bijna direct naar een klant toe te lopen om vragen of ik hem/haar ergens mee kan helpen.
Mijn baas ziet dat meer als klantvriendelijkheid
ze denken dat je gaat stelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Ici-Paris het volgende:
Jaah vooral als ze kijken wat je aan het kijken ben of aan het doen bent als je de winkel rondloopt. Ik krijg het dan altijd zoo benauwd
Als er een groep "gekleurde/wannabe-gekleurde" gozers de winkel inlopen vraag ik gelijk of ik hun kan helpen ... meestal lopen ze gelijk weg ..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |