Niet iemand op z'n neus stompen hoor, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:09 schreef Barbaaf het volgende:
Wat, deed hij lelijk tegen je?Wie was 't, dan stomp ik hem morgen op z'n neus
Maar de liefjes doen het nog, gelukkig maar![]()
wat een loyaliteitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:09 schreef Barbaaf het volgende:
Wat, deed hij lelijk tegen je?Wie was 't, dan stomp ik hem morgen op z'n neus
Maar de liefjes doen het nog, gelukkig maar![]()
Ze moeten gewoon lief doen tegen kikkervisjesmoedersquote:
Ik weet niet hoelang jullie weggaan maar op gegeven moment zullen ze zich toch aan een natuurlijk ritme moeten aanpassen, ook een vetreserve aanleggen voor de winterrust. Binnenshuis krijgen ze die impuls niet denk ik dus hoe later jullie ze vrijlaten, hoe moeilijker het wordt voor ze. Veel later dan begin september zou ik ze niet laten gaan dus misschien is het een goed idee ze nu de vrijheid te geven, dan voorkom je ook teleurstellingen als Opa en Oma toch niet zo goed voor ze gezorgd hebben (of gewoon pech hadden)quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:53 schreef Jochem82 het volgende:
Ik wil ze helemaal nog niet vrijlaten..![]()
Wat denken jullie?!
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:29 schreef Barbaaf het volgende:
Ze moeten gewoon lief doen tegen kikkervisjesmoeders![]()
We doen het denk ik woensdag pas.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef Barbaaf het volgende:
Maak nog een fotootje met een muntje zodat we goed kunnen zien hoe groot ze nu zijn, voordat je ze vrijlaat, ajb.
dat jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef Barbaaf het volgende:
En mooie kikkers zijn het geworden! Jij ook bedankt voor alle mooie filmpjes, foto's en verhalen
![]()
Prettige vakantie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |