quote:
Maar tof dat jullie me wilden troostenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Sven
Is er geen mogelijkheid meer om de punten nog te halen?
Jij ook bedanktquote:
Homo!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
KutBuup, dat trucje werkt dus blijkbaar niet meer![]()
Tuurlijk moet ik de PABO niet af, ik ben een supermeester
Jij krijgt dus echt nooit meer een Wuppie van me hequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Maar tof dat jullie me wilden troosten![]()
[..]
Jij ook bedankt.
Het was én op pagina 6 gepost én je quootte een reactie van mij (over mijn P.) van een dag daarvoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk de PABO af.
Waarom trapte je er dan zo heel hard in?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was én op pagina 6 gepost én je quootte een reactie van mij (over mijn P.) van een dag daarvoor.
Dat doe je niet als je écht van de PABO moet!Dan kom je gewoon een topic binnenstormen en zeg je dat zonder een oude quote aan te halen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom trapte je er dan zo heel hard in?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Why?
(Volgens mij komt nu de grap: "Omdat ik het gehaald heb!!!")
Wat een kutopmerking.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Bupatih het volgende:
En sowieso....hóé geloofwaardig is het dat iemand zijn punten niet haalt op de PABO. Dan moet je wel érg dom zijn.
Daar ben ik het mee eens.quote:
Dat dacht ik dus eerst ook. Dus heb ik maar niks gezegd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Bupatih het volgende:
En sowieso....hóé geloofwaardig is het dat iemand zijn punten niet haalt op de PABO. Dan moet je wel érg dom zijn.
Ook met PI vind ik het een kutopmerking. Het denigrerende druipt er vanafquote:
Niet alleen van de PABO, maar van het grootste deel van het Hollandse onderwijslandschapquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:43 schreef Bupatih het volgende:
Al blijft het een feit dat het niveau van de PABO onder de maat is.
Flikker toch op, huilie!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook met PI vind ik het een kutopmerking. Het denigrerende druipt er vanaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |