Hier zijn mensen die voor 1 etage (naar beneden!!!) nog de lift pakken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Cupra_Inside het volgende:
Waarom pak je voor twee etages de lift
Loop toch.
Ja, ik heb haar vol gepakt in de lift.. als dat jou happy maakt..quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:58 schreef Dophertje het volgende:
Je hebt zeker wel ff lekker tegen haar aan gereden.. Met al die vetflappen voelt ze er toch niets van.![]()
Ja. Ik denk niet dat je zou willen dat het andersom is..quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef melluk het volgende:
ik val juist op mollige dames!!
Jaja...quote:
Sommige mensen hebben binnen een bedrijf een functie waarbij ze het zich niet kunnen permiteren om waar anderen bijstaan er iets van te zeggen !! Dus zegt genoeg over de baan die jij hebt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:12 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Jaja...
Weet je, jij bent net zo zielig als TS.
Hier de grote bink uithangen en mensen de grond in trappen maar als het er op aankomt zeg je niks, net zoals TS.
Als hij echt zo'n bink was had hij er wat van gezegd.
Mooie keyboard warriors.![]()
Je komt alleen dikke mensen tegen op je werk?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef T_T_T het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben binnen een bedrijf een functie waarbij ze het zich niet kunnen permiteren om waar anderen bijstaan er iets van te zeggen !! Dus zegt genoeg over de baan die jij hebt.
bol.com?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef Syll het volgende:
[..]
Je komt alleen dikke mensen tegen op je werk?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Kijk in mn fotoboek breezah, ik ben geen 2de BeejGaay of hoe die gast ook heet.
dat kunne ze echt wel, de enige reden waarom jij dit zegt is dat jij gewoon laag staat in de sociale- en werkladderquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef T_T_T het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben binnen een bedrijf een functie waarbij ze het zich niet kunnen permiteren om waar anderen bijstaan er iets van te zeggen !! Dus zegt genoeg over de baan die jij hebt.
Ja tuurlijk, gooi het daar maar op.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef T_T_T het volgende:
[..]
Ik moest zowaar lachen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef thefunny het volgende:
Een lift met een dik mormel erin = SPEKTAKEL![]()
!!!11!!1!!1!!!!LOL!!!!
ik heb even iets in je post veranderd, ben benieuwd of je zo'n topic mag openen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef T_T_T het volgende:
Pfff.. het was weer eens zover. Sta je in de lift net terug van je rookpauze, op weg naar de 5e etage.. komt er nog net een of andere kut buitenlander de lift in. Nu heb ik niets tegen kut buitenlander, maar deze sloeg toch echt alles. Een of ander kut geel truitje aan, met mooie kettinkjes ( lees bling bling die over haar broek hingen. Stinken naar zweet en dan ook nog dicht bij je in de buurt komen staan.. kots kots.. en het ergste van alles. Ze stapt uit op de 3e. Ik bedoel LOOP TOCH !!! Je kunt het wel gebruiken.
![]()
![]()
Tuurlijk heb ik een rotkop.. duh. anders zou ik zo;n topic als dit ook helemaal niet starten. Het is ook alleen maar mijn bedoeling om mensen af te zeiken inderdaad.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik moest zowaar lachen...
Als TS nu zorgt dat hij zelf enorm stinkt, heeft hij geen last meer van mede-aarbewoners in de lift. Hoe groot is die lift eigenlijk? Is wel relevant... als het een hele kleine lift is haalt dat zijn hele verhaal onderuit... dan kan zij nooit heel dik zijn geweest, anders pasten ze niet samen in die lift.![]()
Wel opvallend dat dit soort topics nooit geopend worden door mensen met een fotoboek... Misschien heeeft TS een goede reden om gefrustreerd te zijn? Heeft hij iets te verbergen (een rotkop ofzo)?
Je bent helemaal mooi de peer als die lift dan maar 800 kg kan trekken en ze is iets van 750 kgquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef T_T_T het volgende:
Pfff.. het was weer eens zover. Sta je in de lift net terug van je rookpauze, op weg naar de 5e etage.. komt er nog net een of andere dik mormel de lift in. Nu heb ik niets tegen dikke mormels, maar deze sloeg toch echt alles. Een of ander kut geel truitje aan, met mooie bollingen ( lees vetkwabbels die over haar broek hingen. Stinken naar zweet en dan ook nog dicht bij je in de buurt komen staan.. kots kots.. en het ergste van alles. Ze stapt uit op de 3e. Ik bedoel LOOP TOCH !!! Je kunt het wel gebruiken.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je bent helemaal mooi de peer als die lift dan maar 800 kg kan trekken en ze is iets van 750 kg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |