abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39113705
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Cupra_Inside het volgende:
Waarom pak je voor twee etages de lift
Loop toch.
Hier zijn mensen die voor 1 etage (naar beneden!!!) nog de lift pakken. hoe triest kan je zijn.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39113715
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:58 schreef Dophertje het volgende:
Je hebt zeker wel ff lekker tegen haar aan gereden.. Met al die vetflappen voelt ze er toch niets van.
Ja, ik heb haar vol gepakt in de lift.. als dat jou happy maakt..
..no comment..
pi_39113722
Dikke mormels zijn lekker.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39113747
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Je bent zelf zeker ook dik?
Kijk in mn fotoboek breezah, ik ben geen 2de BeejGaay of hoe die gast ook heet.
pi_39113830
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef melluk het volgende:
ik val juist op mollige dames!!
Ja. Ik denk niet dat je zou willen dat het andersom is..
pi_39114039
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

moraalridder
Jaja...
Weet je, jij bent net zo zielig als TS.
Hier de grote bink uithangen en mensen de grond in trappen maar als het er op aankomt zeg je niks, net zoals TS.
Als hij echt zo'n bink was had hij er wat van gezegd.

Mooie keyboard warriors.
pi_39114118
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:12 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Jaja...
Weet je, jij bent net zo zielig als TS.
Hier de grote bink uithangen en mensen de grond in trappen maar als het er op aankomt zeg je niks, net zoals TS.
Als hij echt zo'n bink was had hij er wat van gezegd.

Mooie keyboard warriors.
Sommige mensen hebben binnen een bedrijf een functie waarbij ze het zich niet kunnen permiteren om waar anderen bijstaan er iets van te zeggen !! Dus zegt genoeg over de baan die jij hebt.
..no comment..
pi_39114145
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef T_T_T het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben binnen een bedrijf een functie waarbij ze het zich niet kunnen permiteren om waar anderen bijstaan er iets van te zeggen !! Dus zegt genoeg over de baan die jij hebt.
Je komt alleen dikke mensen tegen op je werk?
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:16:38 #34
40852 msteggink
roflkartoffel
pi_39114189
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
pi_39114236
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef Syll het volgende:

[..]

Je komt alleen dikke mensen tegen op je werk?
bol.com?
pi_39114256
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Kijk in mn fotoboek breezah, ik ben geen 2de BeejGaay of hoe die gast ook heet.
.
  Eindredactie Games donderdag 22 juni 2006 @ 15:29:21 #37
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39114571
quote:

[..]

dat kunne ze echt wel, de enige reden waarom jij dit zegt is dat jij gewoon laag staat in de sociale- en werkladder
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_39114650
pi_39114672
quote:

[..]

Ja tuurlijk, gooi het daar maar op.
Dat is een mooie kut smoes om je eigen lafheid te verbergen.

Kijk, ik kan hier op m'n werk ook niet alles tegen iedereen zeggen, maar ik ben iig niet zo laf om vervolgens stoer te gaan doen op internet.

Anyway, ga lekker je gang verder met je collega's afzeiken op internet, ik heb m'n zegje gedaan.
pi_39114798
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef thefunny het volgende:
Een lift met een dik mormel erin = SPEKTAKEL !!!11!!1!!1!!!!LOL!!!!
Ik moest zowaar lachen...

Als TS nu zorgt dat hij zelf enorm stinkt, heeft hij geen last meer van mede-aarbewoners in de lift. Hoe groot is die lift eigenlijk? Is wel relevant... als het een hele kleine lift is haalt dat zijn hele verhaal onderuit... dan kan zij nooit heel dik zijn geweest, anders pasten ze niet samen in die lift.

Wel opvallend dat dit soort topics nooit geopend worden door mensen met een fotoboek... Misschien heeeft TS een goede reden om gefrustreerd te zijn? Heeft hij iets te verbergen (een rotkop ofzo)?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39114925
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef T_T_T het volgende:
Pfff.. het was weer eens zover. Sta je in de lift net terug van je rookpauze, op weg naar de 5e etage.. komt er nog net een of andere kut buitenlander de lift in. Nu heb ik niets tegen kut buitenlander, maar deze sloeg toch echt alles. Een of ander kut geel truitje aan, met mooie kettinkjes ( lees bling bling die over haar broek hingen. Stinken naar zweet en dan ook nog dicht bij je in de buurt komen staan.. kots kots.. en het ergste van alles. Ze stapt uit op de 3e. Ik bedoel LOOP TOCH !!! Je kunt het wel gebruiken.

ik heb even iets in je post veranderd, ben benieuwd of je zo'n topic mag openen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_39115461
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik moest zowaar lachen...

Als TS nu zorgt dat hij zelf enorm stinkt, heeft hij geen last meer van mede-aarbewoners in de lift. Hoe groot is die lift eigenlijk? Is wel relevant... als het een hele kleine lift is haalt dat zijn hele verhaal onderuit... dan kan zij nooit heel dik zijn geweest, anders pasten ze niet samen in die lift.

Wel opvallend dat dit soort topics nooit geopend worden door mensen met een fotoboek... Misschien heeeft TS een goede reden om gefrustreerd te zijn? Heeft hij iets te verbergen (een rotkop ofzo)?
Tuurlijk heb ik een rotkop.. duh. anders zou ik zo;n topic als dit ook helemaal niet starten. Het is ook alleen maar mijn bedoeling om mensen af te zeiken inderdaad.

En het was btw een redelijk grote lift, ik zal hem strx als ik naar huis ga ffkes opmeten. En er stonden ook nog andere mensen in de lift, die ook last ervan hadden.

Ik wilde gewoon ffkes klagen dus daarom dat ik mijn frustratie hier ff weg tikte en natuurlijk nog even goed lachen om alle reakties
..no comment..
pi_39115541
pi_39115830
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef T_T_T het volgende:
Pfff.. het was weer eens zover. Sta je in de lift net terug van je rookpauze, op weg naar de 5e etage.. komt er nog net een of andere dik mormel de lift in. Nu heb ik niets tegen dikke mormels, maar deze sloeg toch echt alles. Een of ander kut geel truitje aan, met mooie bollingen ( lees vetkwabbels die over haar broek hingen. Stinken naar zweet en dan ook nog dicht bij je in de buurt komen staan.. kots kots.. en het ergste van alles. Ze stapt uit op de 3e. Ik bedoel LOOP TOCH !!! Je kunt het wel gebruiken.

Je bent helemaal mooi de peer als die lift dan maar 800 kg kan trekken en ze is iets van 750 kg
De status 'bagger-user' voorbij
pi_39116254
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Je bent helemaal mooi de peer als die lift dan maar 800 kg kan trekken en ze is iets van 750 kg

Zoiets, maar dan nog 200kg zwaarder? Ben benieuwd hoe je die in een lift krijgt...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:30:56 #46
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_39116489
Mensen die roken!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_39116598
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:30 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die roken!
Gerookt vlees houdt langer
..no comment..
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:36:08 #48
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_39116653
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef T_T_T het volgende:

[..]

Gerookt vlees houdt langer
Vers vlees
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_39116716
Ja gezond en mals!
pi_39116917
Ik vind eht altijd een sport om in de lift een scheet te laten als het druk is en dan iemand anders beschuldigen of om je heen gaan ruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')