quote:Items besteld door D.J, KOSTER:
AYREON - 01011001 - PAL VERSION - LTD. EDITION 2 CD + DVD (BOXSET) 1x EUR 29.50
spectaculairquote:Op woensdag 28 november 2007 14:54 schreef Aryon het volgende:
Nieuwe trailer is online!
http://nl.youtube.com/watch?v=3p7gwpOecbk
Ik ook wel denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:59 schreef Relayer het volgende:
Ik ben ook zeker van plan te gaan...
goed idee. houd ik in het achterhoofd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:17 schreef Panthera1984 het volgende:
Wie gaan er naar de pre-release in Utrecht? Ik ga iig, ben met THE ook geweest.
Wat kunnen we verwachten trouwens?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:17 schreef Panthera1984 het volgende:
Wie gaan er naar de pre-release in Utrecht? Ik ga iig, ben met THE ook geweest.
Nou. Ik weet nog niet waar ik vandaan ga. Of vanaf Veenendaal of vanaf Groningen. Maar terug ga ik sowieso met de trein, dus ik moet nog even kijken als het zover is.quote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met de trein? Heb je meereiskorting?Geen zin mn auto in centrum utrecht te kwakken namelijk
De vorige keer (weet niet of het hetzelfde zal zijn) hadden ze een klein podiumpje, ze lieten op groot scherm zien wat er staat op het DVD gedeelte van THE. En speelde alvast wat liedjes, maar ze zongen ook Castle Hall bijv. Irene, Arjen en Heather zingen. Arjen had toen nog zijn vrouw bij zich, die kon ook zingen, maar ze zijn nu gescheiden dus ik denk niet dat ze er weer zal zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Wat kunnen we verwachten trouwens?![]()
Alexxxxx hierquote:Op maandag 3 december 2007 09:44 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
De vorige keer (weet niet of het hetzelfde zal zijn) hadden ze een klein podiumpje, ze lieten op groot scherm zien wat er staat op het DVD gedeelte van THE. En speelde alvast wat liedjes, maar ze zongen ook Castle Hall bijv. Irene, Arjen en Heather zingen. Arjen had toen nog zijn vrouw bij zich, die kon ook zingen, maar ze zijn nu gescheiden dus ik denk niet dat ze er weer zal zijn.
edit: Als er iemand met de trein uit Enschede, Almelo, Hengelo, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort gaat, laat het dan even weten, ik stap in Apeldoorn in
niks versterkt?quote:Op maandag 3 december 2007 09:44 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
De vorige keer (weet niet of het hetzelfde zal zijn) hadden ze een klein podiumpje, ze lieten op groot scherm zien wat er staat op het DVD gedeelte van THE. En speelde alvast wat liedjes, maar ze zongen ook Castle Hall bijv. Irene, Arjen en Heather zingen. Arjen had toen nog zijn vrouw bij zich, die kon ook zingen, maar ze zijn nu gescheiden dus ik denk niet dat ze er weer zal zijn.
edit: Als er iemand met de trein uit Enschede, Almelo, Hengelo, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort gaat, laat het dan even weten, ik stap in Apeldoorn in
Oeh ik kan niet wachten...quote:Op maandag 3 december 2007 22:43 schreef Kopdans het volgende:
Eerste fragmenten (2x 5 minuten) staan op de myspace site.
http://www.myspace.com/ayreonauts
Ik denk dat ik in meppel of zo op de trein stap. (eerste stuk auto, later stuk trein) Dus dan zien we elkaar wel in Amersfoort denk ik?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef Panthera1984 het volgende:
27 januari komt al dichterbij. Ik kan niet wachten!
Verder nog mensen die hebben bedacht dat ze met de trein gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |