Wie bedoel je precies van de vrouwen, Sharon of Anneke?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef Selusar het volgende:
Is inderdaad supercoole muziek
Ben alleen niet zo te spreken over ITEC als de meeste, omdat die vrouwenstem mij daar niet echt in aanspreektSmaken verschillen! Maar de Universal Migrator en THE worden hier beiden constant gedraaid, en gaan niet snel vervelen!
Een band waarbij ik hetzelfde gevoel heb ik Pain Of Salvation, klinkt wel heel anders maar op hun manier ook weer leuk en uniek, met name het album BE vind ik erg goed!
Avantasia... Ayreon blijft echter beter.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:29 schreef Syb-Sosef het volgende:
Ayreon rules!
Vanaf dat ik The Final Experiment had gehoord heb ik nog 4 CD's aan geschaft en t blijft goed. Vooral inderdaad het gebruik van instrumenten, de wisselende bezetting, een echt verhaal er in, ... Het blijft gewoon uniek, ieder album. Top!
Maar om on-topic te blijven: ik kan geen band noemen met vergelijkbaar materiaal. Er schijnen nog wel meer rock opera's uitgebracht te zijn, maar ik zou geen namen weten.
Tsja, het wordt niet op MTV of de radio gedraaid, dus de domme massa kent het niet of vindt het niet cool genoeg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:43 schreef DPXMT het volgende:
't valt me op dat er niet meer posts gedaan worden in dit topic, Ayreon is volgens mij zeker niet onbekend...![]()
Smaken verschillenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef Tokus het volgende:
je weet dat Actual Fantasy z'n minst populaire album is he?
Doe mij maar gewoon een normaal Ayreon album, zoals Into The Electric Castle, Universal Migrator of The Human Equation.
Zeker vet Nikolo Kotzev en Eternity X is helemaal geweldig, heb ze live gezien in 97 ofzo geloof ik!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef Aikara het volgende:
Nog meer vergelijkbare dingen met Ayreon:
Nikolo Kotzev - Nostradamus (met Jorn Lande, wat een zanger!!!)
Beyond Twilight - The devil's hall of fame (wederom met Jorn Lande)
Eternity X - The edge
Leonardo - The absolute man
Pain Of Salvation - Remedy lane
Ian Parry - The consortium project
Trans-Siberian Orchestra - Beethoven's last night
Moet je toch doen, fantastische plaat! Vooral "Love" is ...eh...lovelyquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb enige tijd geleen the human equasion gekocht. Maar heb nog geen tijd gehad om hem te luisteren.
Hoe oud ben je danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:44 schreef nipeng het volgende:
Ik ben ouder dan jij knakker.
Tof, vind jij Ayreon ook mooi?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:51 schreef nipeng het volgende:
Ik was de OP al aan het aanpassen maar jij bent een beetje ongeduldig he...
Affijn dit is nu het centrale Ayreon en aanverwanten topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |